سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 54111
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ تيراندازي با كمان استان قم خبر داد

رقابت كمانداران قم براي كسب سهميه تيم ملي

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ تيراندازي با كمان استان قم از اعزام كمانداران قم به پيكارهاي رنكينگ قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي خبر داد.
رقابت كمانداران قم براي كسب سهميه تيم ملي

به گزارش قم نیوز احمد فتحی در قم، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله نخست رنکینگ تیراندازی با کمان کشور به عنوان انتخابی تیم ملی دهه سوم مهر ماه به انجام خواهد رسید.
وی با اشاره به برگزاری این دوره از پیکارها در رشته‌های کامپوند و ریکرو، ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقات برای کسب عناوین برتر هر دو بخش آقایان و بانوان روزهای 20 و 21 مهر ماه به میزبانی هیأت‌‌ تیراندازی با کمان همدان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
دبیر هیأت‌‌ تیراندازی با کمان استان قم افزود: رقابت‌های رشته ریکرو بانوان و آقایان روز پنجشنبه 20 مهر ماه و رشته کامپوند روز 21 مهر به انجام می‌رسد و مهلت پیش‌بینی شده از سوی فدراسیون برای ثبت‌نام علاقمندان تا روز شانزدهم مهر ماه است.
وی با اشاره به دستورالعمل مسابقات انتخابی تیم ملی داخل سالن تیراندازی با کمان ایران، خاطرنشان کرد: در مجموع هر بخش سه نفر به اردوی تیم ملی داخل سالن دعوت می‌شوند اما این نفرات باید جزو نفرات اول تا سوم حذفی باشند، ضمن اینکه در مرحله مقدماتی رکوردها ثبت می‌شود.
فتحی خاطرنشان کرد: در صورتی که سه نفر اول حذفی حد نصاب لازم را در دور مقدماتی کسب نکرده باشند، ورزشکاران واجد شرایط با پیشنهاد سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان و نظر کمیته فنی، فرصت حضور در اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی کامپوند و ریکرو را کسب می‌کنند.
وی با بیان اینکه کمانداران قم توانایی کسب عناوین برتر این مسابقات را دارند، در پایان اظهار کرد: رشته ریکرو آقایان 585 امتیاز، ریکرو بانوان 578 امتیاز، کامپوند آقایان 592 امتیاز و کامپوند بانوان 580 امتیاز دارد، ضمن اینکه همراه داشتن کارت عضویت فدراسیون تیراندازی با کمان و همچنین کارت بیمه ورزشی برای تمامی شرکت کنندگان در این مسابقات الزامی است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcb88bs.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما