پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 5423
طی بازدید استاندار از این مناطق صورت گرفت؛

اختصاص 5 میلیارد تومان برای عمران و آبادانی مناطق مهدیه و توانیر

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام محمدحسین موسی پور به همراه معاونان و جمعی از مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی در بازدید چند ساعته از مناطق محروم مهدیه و توانیر، در مجموع ۵ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان برای رشد و توسعه و عمران این مناطق اختصاص داد.
اختصاص 5 میلیارد تومان برای عمران و آبادانی مناطق مهدیه و توانیر
به گزارش قم نیوز، استاندار قم در بازدید از مناطق مهدیه و توانیر ابتدا با حضور در بوستانهای "تلاش" و "امام علی" بر ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه ها با همه امکانات رفاهی و روشنایی تاکید کرد و گفت: احداث فضاهای سبز در این مناطق کمتر برخوردار بسیار اهمیت دارد.

وی همچنین معضل ساخت منازل در حریم دکل های برق و فاضلاب های سطحی در این مناطق را مورد توجه قرار داد و گفت: مردم این مناطق خودشان باید نسبت به رعایت بهداشت عمومی و عدم تخلیه فاضلاب های خود در انهار پیرامون توجه داشته باشند، ضمن اینکه طرح های مناسبی برای مناسب سازی و رفع این معضلات در نظر گرفته شده است.

موسی پور در ادامه بازدیدهای خود، روند احداث مجموعه ورزشی "توانیر" را از نزدیک مورد بازدید قرار داد و ضمن تخصیص اعتبارات لازم، بر تسریع در عملیات اجرایی آن تاکید کرد.

این مجموعه ورزشی از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم می باشد که با اعتباری بالغ بر ۵۷۷ میلیون تومان، در زیربنایی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع در حال احداث بوده و سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار قم همچنین با حضور در دبیرستان "حاج حسین محمدی کاشانی" از سالن ورزشی در حال ساخت این مرکز آموزشی بازید کرد و خواستار تکمیل این پروژه بر اساس برنامه زمانبندی و با همه امکانات لازم شد.

این سالن ورزشی بیش از ۷۵۸ مترمربع زیربنا داشته و با اعتباری بالغ بر ۳۱۶ میلیون تومان در حال ساخت می باشد که تا خردادماه سال آینده به بهره برداری رسیده و در اختیار جوانان این منطقه قرار می گیرد.

موسی پور در ادامه بازدید از مناطق مهدیه و توانیر، بهسازی آسفالت معابر اصلی و فرعی، جدول گذاری و احداث انهار در این مناطق را مورد توجه قرار داد و گفت: برای برطرف شدن گره ترافیکی در خیابان امام خمینی و خارج شدن این منطقه از بن بست، بلوار مدرس با ایجاد یک زیرگذر به کمربندی و بلوار همت متصل می شود.

وی همچنین خواستار اصلاح مسیر عبور وسایط نقلیه در کنار پست ۶۳ کیلوولت برق در این منطقه شد و گفت: با همکاری و مساعدت مسوولان توانیر، این گذرگاه عبوری که برای اهالی محل مشکلاتی را بوجود آورده بود، به زودی اصلاح می شود.

استاندار قم در پایان با حضور در منزل "عباس کشتکار" از جانبازان ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس، مقام والای جانبازان کشورمان را مورد تجلیل قرار داد و گفت: بدون شک مقام جانبازی کمتر از شهادت نیست و این عزیزان با تحمل رنج ها و مشقات جانبازی، از اجر و ثواب مضاعفی برخوردار می شوند و باید قدر این جایگاه و منزلت را بدانند.

اختصاص ۱۱۵ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل روشنایی بلوارهای مناطق مهدیه و توانیر، اختصاص یک میلیارد تومان برای احداث یک باب مدرسه راهنمایی در منطقه و کمک های اعتباری به خانواده های تحت پوشش امداد و بهزیستی، کانون های فرهنگی و هنری و پایگاه های بسیج مساجد، از دیگر مصوبات بازدید حجت الاسلام موسی پور از این مناطق حاشیه ای شهر قم بود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.0dtiw6djmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما