پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 5424
استاندار قم عنوان کرد:

دشمنان با حضور پرشور مردم در انتخابات مجبور به عقب نشینی شده اند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در جمع مردم مناطق مهدیه و توانیر با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور و حماسی مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار داشت: عرصه انتخابات ۱۲ اسفند، میدان مبارزه و مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب بود.
دشمنان با حضور پرشور مردم در انتخابات مجبور به عقب نشینی شده اند
به گزارش قم نیوز، محمدحسین موسی پور اظهار داشت: بدخواهان و معاندان نظام اسلامی پس از شکست در جریان فتنه همه توان خود را برای ضربه زدن به کشورمان به کار گرفته و آمده بودند تا با تشدید تحریم ها و تهدیدات و فشارها، مردم را از نظام اسلامی دلسرد ساخته تا مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند.

استاندار قم همچنین تصریح کرد: مستکبران غربی می خواستند پایه های عزت و اقتدار نظام اسلامی که ریشه در اعتماد مردم دارد را سست نمایند تا به اهداف و توطئه های شوم خود دست یافته و تصور کرده بودند که التهابات بازار و برخی کاستی ها، ملت ایران را از حضور در صحنه های حساس انقلاب مایوس می سازد.

وی با بیان اینکه مردم آگاه، با بصیرت و ولایتمدار کشورمان در ۱۲ اسفند همه دسیسه های شوم دشمنان را خنثی کرده و آن ها را در بهت و حیرت و سردرگمی فرو بردند اظهار داشت: دشمنان با مشاهده حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات، مجبور به عقب نشینی شدند.

موسی پور با اشاره به ارتباط دولت آمریکا با لابی های صهیونیستی خاطرنشان کرد: اوباما در سخنان خود صراحتا اعلام کرده است که صحبت در خصوص حمله نظامی به ایران اشتباه است.

وی قدرت حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی را که دشمنان به شدت از آن هراس و وحشت دارند، در حضور پرشور مردم در صحنه های حساس انقلاب عنوان کرد و افزود: باید خداوند متعال را به وجود این ملت غیور و وفادار به ارزش ها و آرمان های امام و انقلاب شاکر باشیم.

استاندار قم در پایان با اشاره به وابستگی کشورمان پیش از انقلاب اسلامی به قدرت های استکباری تصریح کرد: امروز مردم عزیز کشورمان در همه سطوح و شئون جامعه دخالت داشته و برای آینده و سرنوشت خودشان تصمیم گیری می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روند خدمت رسانی به مردم در دولت نهم و دهم شتاب مضاعفی گرفته است، اظهار داشت: تا کنون اقدامات بسیاری برای رشد و توسعه و عمران استان قم انجام شده است، اما همچنان برای رسیدن به سطح مطلوب، باید گام های بلندی برداریم.

موسی پور با بیان اینکه مسوولان اجرایی در ارایه خدمات باید با رعایت عدالت و انصاف، به مناطق محروم و حاشیه ای توجه ویژه ای داشته باشند خاطرنشان کرد: پروژه های عمرانی در بخش های مختلف باید بر اساس برنامه زمانبندی شده به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.x9nrak9ttpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما