جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 54230
منبع : خبرگزاری مهر

اتیکت لباس شهید حججی بر پیراهن رزم پسرش+ تصویر

قم نيوز : قم نیوز: فرزند شهید حججی این روزها لباس رزم بر تن کرده تا بگویید ادامه دهنده راه پدر است، حتی اتیکت لباسش نیز با پدر یک نشان دارد.
اتیکت لباس شهید حججی بر پیراهن رزم پسرش+ تصویر
به گزارش قم نیوز شهید مدافع حرم محسن حججی امروز در زادگاهش و در میان سیل عظیم عاشقان مکتب عاشورا و دلوسختگان اباعبدالله الحسین (ع) به خانه ابدی رفت، مردم نحف آباد همچون مردم تهران و اصفهان در قدردانی از شهید بی سر حضوری گسترده و بی نظیر را برای تشییع رقم زدند که تحسین همگان را برانگیخت.
از نیمه مرداد ماه که خبر اسارت و شهادت جوانی ایرانی در مرز سوریه و عراق منتشر شد و داعش با انتشار عکس لحظه اسارت و همچنین تصاویری از شهادت وی تلاش داشت رعب و وحشتی در دلها بیاندازد نمی دانست که فردی را که اسیر کرده انتخاب شده خدا برای جریان سازی است، مقتدای این جوان که نگاه پرصلابتش دشمن را اسیر کرده  حضرت اباعبدالله (ع) است که سر داد اما تن به ذلت نداد.
اتیکت لباس شهید که جؤن خادم المهدی بود خود نشان می داد که این فرزند قهرمان ایران با هدفی والا پا به میدان مبارزه با کفر گذاشته و هیچ باکی نه تنها از مرگ بلکه از قطعه قطعه شدن بدنش نیز ندارد.
پس از انتشار اولین تصاویر از اسارت شهید محسن حججی نظرها بر اتیکت لباس رزم این شهید جلب شد، همسر شهید در این خصوص گفته بود: " شب رفتن خودم برایش اتیکت «جؤن خادم المهدی» را به لباس اعزام قبلیش زدم، دوباره از بیت‌المال لباس نگرفت تا نفر دیگری بتواند از لباس استفاده کند".
حالا این روزها که علی کوچک مرد خانه مادرش است با لباس رزم در مراسم تشییع پدرش شرکت کرده تا ادامه دهنده راه پدر شهید و پرافتخارش باشد، همانطور که مادرش از رهبر معظم انقلاب خواسته بود تا دعا کند تا فرزندش نیز در این را فدا شود.
در ادامه تصویری از فرزند شهید حججی ببنید که اتیکت «جؤن خادم المهدی» همان شعار پدر را بر لباسش دارد.
اتیکت لباس شهید حججی بر پیراهن رزم پسرش+ تصویر
 
اتیکت لباس شهید حججی بر پیراهن رزم پسرش+ تصویر
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdzx0k.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما