دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 54328
منبع : خبرگزاری فارس
مدير باشگاه واليبال كريمه قم خبر داد

رقابت كريمه قم براي صعود به ليگ برتر واليبال ايران

قم نيوز : قم نیوز: مدير باشگاه واليبال كريمه قم از دومين فصل حضور متوالي اين تيم در رقابت با مدعيان صعود به ليگ برتر واليبال مردان باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
رقابت كريمه قم براي صعود به ليگ برتر واليبال ايران
رقابت كريمه قم براي صعود به ليگ برتر واليبال ايران
به گزارش قم نیوز سیدروح‌الله شفیعی امروز اظهار کرد: در آخرین لحظات پیش از شروع رقابت‌های فصل 1395 لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور با همکاری و مساعدت فدراسیون والیبال در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور یافتیم ولی امسال با برنامه‌‌ریزی مناسب در این لیگ به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: رقابت‌های فصل قبل لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور اگر چه در سال قبل برای ما نتایج خوبی به دنبال نداشت اما یک  فرصت بسیار مناسب و ایده‌آل برای کسب تجربه توسط استعدادها و نخبه‌هایی بود که پرورش یافته همین باشگاه محسوب می‌شوند.

مدیر باشگاه والیبال کریمه قم با اشاره به آمادگی کریمه به عنوان تنها نماینده استان قم برای شرکت در رقابت‌های فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور، ابراز کرد: فدراسیون والیبال این لیگ را کمتر از یک ماه دیگر با عنوان جام شهید حججی برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم والیبال کریمه قم از امروز رسما استارت خورد تا این تیم در مدت زمان باقی مانده تا شروع رقابت‌ها، ابتدا از نظر آمادگی جسمانی به کیفیت مطلوب برسد و سپس با انجام کارهای تاکتیکی و برگزاری مسابقات تدارکاتی در لیگ امسال حضور پرقدرتی داشته باشد.

شفیعی در ادامه به قرعه‌کشی رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول والیبال مردان ایران اشاره و عنوان کرد: نشست قرعه‌کشی این رقابت‌ها هفته قبل با حضور دبیر کل، رئیس سازمان لیگ، رئیس کمیته داوران و نمایندگان باشگاه‌های شرکت کننده در لیگ امسال برگزار شد.

وی تصریح کرد: البته سازمان لیگ به دلیل تکمیل نبودن پرونده تیم‌های شرکت کننده قرعه کشی را انجام نداد و این سازمان تا روز چهارشنبه 12 مهر ماه به باشگاه‌های متقاضی حضور در لیگ 96 مهلت داد تا مدارک خود را تکمیل کنند و برای برگزاری مطلوب بیست و ششمین دوره این بازی‌ها برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbwfbs.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما