سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 54346
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته فوتسال استان قم خبر داد

برگزاري نخستين دوره لیگ برتر فوتسال جام شهدای مدافع حرم در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوول كميته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم از برگزاري نخستين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال قم با عنوان ليگ شهداي مدافع حرم خبر داد.
برگزاري نخستين دوره لیگ برتر فوتسال جام شهدای مدافع حرم در قم

به گزارش قم نیوز رضا بمانی در قم، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالای فوتسال در استان قم و با برنامه‌ریزی انجام شده از سال گذشته، به منظور ارتقاء و پیشرفت سطح کیفی مسابقات باشگاهی فوتسال در قم، از امسال بازی‌های لیگ برتر فوتسال قم برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: تلاش ما این است که ان‌شاءالله برای نخستین‌بار به شکل همزمان سه رده مسابقات باشگاهی فوتسال قم شامل لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم را برگزار کنیم، بازی‌هایی که برای اولین بار به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود تا بر جذابیت آن نیز افزوده شود.
مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم اضافه کرد: در همین راستا از روز شانزدهم مهر نخستین هفته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم را با عنوان لیگ شهدای مدافع حرم از ساعت ۱۹ با مسابقه افتتاحیه بین دو تیم ماهان و شهرداری قم آغاز خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز در حین برگزاری لیگ یکی از اولویت‌های کمیته فوتسال است، ابراز کرد: تلاش می‌کنیم تا هر هفته از بازی‌های لیگ را به نام یک شهید مدافع حرم برگزار کنیم، به همین منظور نخستین هفته لیگ را به نام شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی مزین کرده‌ایم.
بمانی با بیان اینکه هشت تیم برتر مسابقات فصل قبل لیگ دسته اول فوتسال قم امسال نخستین دوره لیگ برتر را استارت می‌زنند، تاکید کرد: امیدواریم با همکاری و مساعدت تمامی عوامل برگزاری و تیم‌های شرکت کننده، شاهد برگزاری لیگی پرشور، جذاب و در خور جایگاه فوتسال استان قم باشیم.
وی در پایان به برنامه دیدارهای هفته نخست لیگ برتر فوتسال جام شهدای مدافع حرم قم اشاره و اظهار کرد: دو مسابقه هفته نخست روز یکشنبه 16 مهر در سالن شهید حیدریان قم بین تیم‌های ماهان با شهرداری و مقاومت با نبرد به انجام می‌رسد و روز دوشنبه 17 مهر ماه نیز دو مسابقه دیگر بین آتلیه یاقوت با صدراسیستم و آرش با ذکر برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcb0fbs.rhbaapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما