سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 54361
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم خبر داد

برگزاري رقابت‌هاي كاراته جام تربيت‌بدني و ورزش در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم از برنامه‌ريزي انجام شده براي برگزاري سه رده سني رقابت‌هاي كاراته پسران در خانه كاراته قم خبر داد.
برگزاري رقابت‌هاي كاراته جام تربيت‌بدني و ورزش در قم
برگزاري رقابت‌هاي كاراته جام تربيت‌بدني و ورزش در قم
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه در ماه مهر قرار داریم و دهه پایانی این ماه با هفته تربیت‌بدنی و ورزش مصادف شده است، هر ساله یکی از برنامه‌های ثابت هیأت‌‌ کاراته استان قم برگزاری رقابت‌های قهرمانی استان است.

وی ادامه داد: به همین منظور امسال نیز رقابت‌های کاراته قهرمانی قم با عنوان جام تربیت‌بدنی و ورزش را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و این پیکارها با حضور چهره‌های شاخص و مستعد کاراته قم در هر دو بخش کاتا و کومیته به میزبانی خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت‌‌ کاراته استان قم با بیان اینکه این رقابت‌ها فرصت بسیار خوبی برای ارزیابی کاراته‌کاهای تمام رده‌های سنی است، افزود: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات برای کسب عناوین برتر رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال بخش کومیته انفرادی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی یاد آور شد: رقابت‌های رده سنی نوجوانان ویژه کاراته‌کاهای متولد سال‌های 1381 تا 1383 و در اوزان 39، 43، 47، 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم به انجام می‌رسد، ضمن اینکه مسابقات رده سنی جوانان با حضور کاراته‌کاهای متولد سال‌های 1378 تا 1380 برگزار خواهد شد.

برخوردار عنوان کرد: مسابقات رده سنی جوانان کاراته قم با حضور مدعیان کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز در اوزان منهای 50، 55، 61، 68، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم در حضور علاقمندان به کاراته به میزبانی مجموعه ورزشی راحله نیروگاه برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: کاراته‌کاهای رده سنی امید زیر 21 سال که متولدین سال‌های 1375 تا 1377 محسوب می‌شوند نیز برای کسب عناوین برتر اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم در خانه کاراته قم برابر رقبای خود به روی تاتامی می‌روند، ضمن اینکه وزن‌کشی روزهای 22 و 23 مهر انجام می‌شود و مسابقات روز 28 مهر ماه در خانه کاراته به انجام می‌رسد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizpaw.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما