چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 54401
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل گروه آموزشی جوکار خبر داد

کاهش هزینه‌های تبلیغات گاج و تخصیص اعتبارات در قالب تخفیف به مدارس

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل گروه آموزشی جوکار گفت: سال گذشته، تصمیم گرفتیم بودجه تبلیغاتی گاج را 90 درصد کاهش دهیم و به 10 درصد برسانیم و عدد حاصل از این کاهش را در قالب تخفیف‌های متنوع تا 70 درصد به دانش آموزان و مدارس ارائه دهیم.
کاهش هزینه‌های تبلیغات گاج و تخصیص اعتبارات در قالب تخفیف به مدارس

به گزارش قم نیوز ابوالفضل جوکار با بیان اینکه قیمت کتاب در ایران بالاست و توان مالی دانش آموزان در مجموع در سراسر کشور پایین است اظهار کرد: از طرفی تنوع کتاب‌های آموزشی زیاد است و یک دانش آموز حداقل ۱۰ تا ۲۰ جلد کتاب در هر سال نیاز دارد و میانگین قیمت کتاب‌های آموزشی حدوداً 30 هزار تومان بوده و تصمیم‌های درست گاج به عنوان پرتیراژترین ناشر کشور در رفاه و رضایت دانش آموزان و معلمان تأثیر مستقیم و فراوانی دارد.
وی با اشاره به وجود 13 میلیون دانش آموز در کشور گفت: گاج به طور مستقیم و غیر مستقیم به حدود نیمی از این دانش آموزان خدمات خود را شامل کتاب، آزمون و اخیراً نوشت افزار ارائه می‌دهد. لذا اتخاذ یک تصمیم درست در حوزه پخش کتاب می‌تواند موجبات رضایت نیمی از دانش آموزان کشور را در پی داشته باشد.
وی گفت: گاج سالیانه بودجه‌ تبلیغاتی گسترده ای را در صدا و سیما، بیلبوردهای شهری ، مسابقات ورزشی نظیر فوتبال و بسکتبال و … تخصیص می‌داد. ما از اول بهمن ماه سال گذشته، تصمیم گرفتیم بودجه تبلیغاتی گاج را 90 درصد کاهش دهیم و به 10 درصد برسانیم و عدد حاصل از این کاهش را در قالب تخفیف‌های متنوع تا 70 درصد به دانش آموزان و مدارس ارائه دهیم. از طرفی برای استفاده همه دانش آموزان در سراسر کشور این تخفیف‌ها صرفاً از طریق وب سایت www.gajmarket.com  ارائه می‌شوند و در طی این هشت ماه دانش آموزان رضایت کامل از این تصمیم دارند.
مدیرعامل گروه آموزشی جوکار بیان کرد: ناراضی شدن کتاب فروشان طبیعی است و گاج امسال تخفیف‌های کتاب فروشان و مراکز توزیع را افزایش داده که این عزیزان نیز راضی باشند و به کسب و کار آن‌ها از جانب گاج آسیبی وارد نشود.
وی با بیان اینکه وب سایت گاج مارکت رسماً در دهم مرداد ماه سال جاری افتتاح شد و قبل از این تاریخ، دانش آموزان از طریق وب سایت گاج کتاب‌های خود را تهیه می‌کردند خاطرنشان کرد: در وب سایت گاج مارکت برای رفاه حال مدارس ، معلمان و دانش آموزان کلیه کتاب‌های آموزشی و غیر آموزشی و کلیه نوشت افزار از همه برندها و ملزومات مورد نیاز دانش آموزان با تخفیف ویژه ارائه می‌شوند. به عبارت دیگر این وب سایت صرفاً کتاب‌های گاج را ارائه نمی‌دهد . کافی است دانش آموزان و معلمان وارد وب سایت گاج مارکت شوند، سفارشات خود را ثبت کنند و در کمترین زمان ممکن سفارشات آن‌ها درب منزل تحویل می‌شوند.
جوکار با تاکید بر اینکه مدیران ما در گاج مارکت حتی در محتوا نویسی در خصوص ویژگی کتاب‌های ناشران کم و کاستی نمی‌گذارند و کتاب‌های ناشران را از خودشان بهتر معرفی و تبلیغ می‌کنند تصریح کرد: گاج پذیرفته است که رسالت گاج مارکت معرفی و ارائه خدمات جامع و به صورت یکجا از همه ناشران و تولیدکنندگان مایحتاج دانش آموزی است و تفاوتی در معرفی قائل نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در گاج مارکت تخفیف‌ها ، متغیر و متفاوت است. اگر وارد وب سایت ما شوید مشاهده خواهید کرد که  تخفیف‌ها از 10 درصد تا 70 درصد چشم نوازی می‌کنند. ما در گاج مارکت تخفیف‌های روزانه، ساعتی و ثابت داریم که توضیحات آن مفصل است و در این مجال نمی‌گنجد لذا توصیه می‌کنم حتماً وارد این وب سایت شوید و از تخفیف‌ها و شرایط فروش با خبر شوید و ما را مقایسه کنید.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcdfo0k.yt0oz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما