پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 54444
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم:

پروانه احداث پروژه شهید کاظمی به زودی صادر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با تاکید بر اینکه تا به زودی پروانه احداث پروژه شهید کاظمی صادر خواهد شد، گفت: این پروژه در مرحله کنترل نقشه‌های ساختمانی در نظام مهندسی است و پس از این مرحله پروانه صادر خواهد شد.
پروانه احداث پروژه شهید کاظمی به زودی صادر می‌شود
پروانه احداث پروژه شهید کاظمی به زودی صادر می‌شود
به گزارش قم نیوز غلامرضا جانقربان با اشاره به پروژه‌های موضعی و موضوعی سرمایه‌گذاری در مناطق شهر قم، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها در هسته مرکزی شهر پروژه سرمایه‌گذاری شهید کاظمی است.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با تاکید بر اینکه به زودی پروانه احداث پروژه شهید کاظمی صادر خواهد شد، گفت: این پروژه در مرحله کنترل نقشه‌های ساختمانی در نظام مهندسی است و پس از این مرحله پروانه صادر خواهد شد.

جانقربان افزود: 30 هزار و 900 مترمربع عرصه و 260 هزار مترمربع مساحت کلی پروژه با اجرای کاربری‌های مختلط است.
وی اقامتی، مسکونی، تجاری، مذهبی، درمانی و... را از جمله کاربری‌های این پروژه دانست و گفت: 96 هزار مترمربع از این پروژه شامل 3 هزار خودرو پارکینگ این مجموعه است.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با تاکید بر اینکه قرارداد این پروژه با سرمایه‌گذار در سال 92 منعقد شده است، اذعان کرد: این پروژه در 6 طبقه زیر سطح خواهد بود و 160 هزار مترمربع از بنا نیز در قالب چهار بلوک با عرض معبر 35 متر و به طول 270 متر اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcayynm.49nyy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما