شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 54517
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم خبر داد

اعزام تیم 8 نفره قم به وودبال مردان و زنان ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم از اعزام تیم هشت نفره متشکل از مردان و زنان وودبالیست قم به رقابت‌های وودبال قهرمانی کشور خبر داد.
اعزام تیم 8 نفره قم به وودبال مردان و زنان ایران
اعزام تیم 8 نفره قم به وودبال مردان و زنان ایران

به گزارش قم نیوز رضا دلاوری امروز اظهار کرد: وودبال در کنار رشته‌های گلف، مینی‌گلف و‌ به‌کاپ یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیأت‌‌ گلف استان قم به شمار می‌رود و خوشبختانه همانند دیگر رشته‌ها از ورزشکاران بسیار خوب و توانمندی برخوردار است.

وی ادامه داد: وودبال سابقه چندان زیادی در ایران و استان قم ندارد اما در دهه 90 که فعالیت این رشته آغاز شده ورزشکاران قمی به خوبی توانایی و استعداد خود را در این رشته به نمایش گذاشته و در سطح کشور برای ورزش قم مقام‌های خوبی کسب کرده‌اند.

رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم با اشاره به اعزام تیم وودبال مردان و بانوان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن وودبال ایران، مسابقات قهرمانی کشور روزهای پانزدهم تا هجدهم مهر ماه به میزبانی هیأت‌‌ گلف استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان به انجام می‌رسد، اضافه کرد: تیم‌های ۱۳ استان تهران، فارس، ‌کرمان، کرمانشاه، گیلان، گلستان، آذربایجان‌شرقی، قم، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی،‌ سمنان، اصفهان و همدان در این دوره از مسابقات حضور دارند.

دلاوری سپس به ترکیب تیم‌های اعزامی هیأت‌‌ قم به این دوره از رقابت‌ها اشاره و ابراز کرد: در ترکیب تیم وودبال مردان قم معین رشیدی‌مقدم، محمد عالی‌پناه، علی ملک‌لی و حمید منصوری به میدان می‌رود، در حالی که سرپرستی تیم مردان قم را بهروز صادقی بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: در ترکیب تیم وودبال بانوان قم نیز خانم‌ها الهام محمدی، فاطمه محمدی، رضوان خانی و مهسا واعظی با حریفان شرکت کننده در این دوره از مسابقات به رقابت می‌پردازند، ضمن اینکه سرپرستی تیم بانوان قم را اعظم خودکار نایب‌رئیس هیأت‌‌ انجام می‌دهد و این دو تیم با امید به کسب رتبه با حریفان مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbzsbs.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما