يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : 54559
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده نيروي انتظامي كشور خبر داد

کاهش 577 نفری جانباختگان تصادفات در کشور

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نيروي انتظامي كشور گفت: امسال ميزان جان باختگان تصادفات 577 نفر كاهش پيدا كرده ولي حتي يك نفر نيز زياد است و به سمتي مي‌رويم كه اين ميزان به حداقل برسد البته در اين زمينه همه دستگاه‌ها وظيفه دارند.
کاهش 577 نفری جانباختگان تصادفات در کشور
به گزارش قم نیوز سردار حسین اشتری ظهر امروز در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی، با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه امنیت و نظم و آرامش را در کشور بر عهده دارد اظهار کرد: نیروی انتظامی از مرزها، شهرها و روستاها حراست می‌کند و مأموریت‌های متعددی در برخورد با جرایم و آسیب‌های اجتماعی و خنثی‌ کردن تهدیدات بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: توانسته‌ایم در زمینه فعالیت خود انجام وظیفه کنیم ولی شأن مردم بیش از این است؛ باید هر اندازه تلاش می‌کنیم مضاعف شود. همکاران در حوزه‌های مختلف توفیقاتی داشتند و سعی شده فضای امن و آرام در کشور به وجود آوریم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه نیروهای انتظامی شبانه‌روز در حال انجام وظیفه هستند گفت: امسال میزان جان باختگان تصادفات 577 نفر کاهش پیدا کرده ولی حتی یک نفر جانباخته نیز زیاد است بنابراین به سمتی می‌رویم که این میزان به حداقل برسد البته در این زمینه همه دستگاه‌ها وظیفه دارند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه فضای مجازی نیز گام‌های خوبی برداشته شده و با قوت بیشتر ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchwmnm.23nkmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما