يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 54567
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی:

2 هزار و 700 هیأت علمی در پژوهشگاه ناجا فعالیت دارند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی با تاکید بر اینکه دو هزار و 700 هیأت علمی در مجموعه پژوهشگاه ناجا فعالیت دارند، گفت: اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های مختلف نیز در نیروی انتظامی استفاده می‌شوند، در بانک اطلاعاتی پژوهشگاه نیز 4 هزار عنوان کتاب را ترجمه و تالیف کرده‌ایم.
2 هزار و 700 هیأت علمی در پژوهشگاه ناجا فعالیت دارند
2 هزار و 700 هیأت علمی در پژوهشگاه ناجا فعالیت دارند
به گزارش قم نیوز سردار هادی شیرزاد ظهر امروز در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده ناجا با آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور که در سالن شهید حائری مجتمع ولایت انجام شد، با اشاره به اینکه شخصیت‌های برجسته علمی در این پژوهشگاه فعالیت دارند، اظهار کرد: سه پژوهشکده و 60 واحد تحقیقاتی که 32 مورد آن در استان‌ها و 28 مورد نیز در معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی فعالیت دارند، در این پژوهشگاه ساماندهی می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه دو هزار و 700 هیأت علمی در مجموعه پژوهشگاه ناجا فعالیت دارند، اضافه کرد: اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های مختلف نیز در نیروی انتظامی استفاده می‌شوند، در بانک اطلاعاتی پژوهشگاه نیز چهار هزار عنوان کتاب را ترجمه و تالیف کرده‌ایم که برای اعضای هیأت علمی و محققان قابل استفاد است.

رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی از واحدهای بیرونی و داخلی استفاده می‌کند، عنوان کرد: برخی از افراد نیز به ازای پروژه‌ای که برای نیروی انتظامی انجام می‌دهند دو تا 18 ماه کسر خدمت دریافت می‌کنند تا در وقت نخبگان جامعه صرفه‌جویی شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های علمی دینی که در قم وجود دارد امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌ها به صورت گسترده‌تری در مجموعه نیروی انتظامی استفاده کنیم.

همچنین سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز ‌با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دنبال استفاده از ظرفیت‌ها و منابع بیکران استان قم در ابعاد علمی، معرفتی و پژوهشی است، اظهار کرد: در راستای تحقق این هدف برنامه‌های مختلف پژوهشی و علمی ناجا در قم دنبال می‌شود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcgun9n.ak9t34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما