يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 54570
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده نیروی انتظامی کشور خبر داد

تلاش نیروی انتظامی برای قرار گرفتن در تراز جمهوری اسلامی

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی تمام سعی خود را می‌کند که با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و افزایش روحیه جهادی در نیروهای خود در تراز جمهوری اسلامی که مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر آن دارند قرار بگیرد.
تلاش نیروی انتظامی برای قرار گرفتن در تراز جمهوری اسلامی
تلاش نیروی انتظامی برای قرار گرفتن در تراز جمهوری اسلامی
به گزارش قم نیوز سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) که ظهر امروز در سالن محراب حرم کریمه اهل(ع)، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع)، اظهار کرد: نیروی انتظامی با حضور در استان‌های مختلف کشور، مرزها و جاده‌ها موجب ارتقای امنیت مردم و ایجاد نظم و آرامش در کشور شده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر افزایش امنیت جامعه دارند، عنوان کرد: در حوزه‌های مختلف شاهد خدمات نیروی انتظامی هستیم و می‌توان گفت که امروز هیچ سازمان به گستردگی نیروی انتظامی در کشور وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، مطرح کرد: ایشان فرموده‌اند که نیروی انتظامی باید در تراز جمهوری اسلامی قرار گیرد و بر اعتبار و آبروی نظام جمهوری اسلامی بیافزاید و کسانی که در نیروی انتظامی خدمت می‌کنند مجاهد فی سبیل الله هستند و خداوند پاداش آن‌ها محفوظ می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوزه‌های مبارزه با مواد مخدر، کالای قاچاق، پلیس راهور، پلیس فتا و سایر حوزه‌ها عملکرد مطلوبی داشته است، خاطرنشان کرد: برای افرادی که در نیروی انتظامی مشغول هستند موجب افتخار است که در کشوری خدمت می‌کنند که رهبر آن نایب امام زمان(عج) است و مردم آن با شرافت‌ترین مردمان جهان هستند.

سردار اشتری با اشاره به فرهنگ سازی انجام شده طی یک سال گذشته توسط نیروی انتظامی، تصریح کرد: یکی از آثار این فرهنگ سازی این است که در حوزه پلیس جاده‌ای و راهور با توجه به اینکه افزایش موتور سواران و وسایل نقلیه را داشته‌ایم نسبت به سال گذشته تعداد جان باختگان در حوادث جاده‌ای 577 نفر کاهش یافته است.

وی از آسیب‌های فضای مجازی یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است و وظیفه حفاظت از دستاوردهای انقلاب را بر عهده دارد که خوشبختانه در این عرصه نیز عملکرد مطلوبی داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پایان یادآور شد: نیروی انتظامی تمام سعی خود را می‌کند که با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و افزایش روحیه جهادی در نیروهای خود در تراز جمهوری اسلامی که مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر آن دارند قرار بگیرد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcawmnm.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما