چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 54694
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم خبر داد

دعوت 31 بازيكن به اردوي استعداديابي تيم فوتسال جوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوول كميته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم گفت: نخستين اردوي استعداديابي تيم فوتسال جوانان قم با حضور 31 بازيكن مستعد تشكيل مي‌شود.
دعوت 31 بازيكن به اردوي استعداديابي تيم فوتسال جوانان قم

به گزارش قم نیوز رضا بمانی در قم، اظهار کرد: اسامی نفرات دعوت شده به اردوی استعدادیابی جوانان فوتسال قم در حالی مشخص شده که فوتسالیست‌های مستعد و آینده‌داری از 11 باشگاه زیر نظر کادر فنی برای راهیابی به تیم ملی جوانان تلاش می‌کنند.
وی اضافه کرد: مرحله نخست اردوی استعدادیابی فوتسالیست‌های جوان قم برای معرفی به اردوی تیم ملی جوانان ایران از روز چهارشنبه نوزدهم مهر ماه راس ساعت 18 به میزبانی سالن چند منظوره شهدای دفاع مقدس در مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم آغاز می‌شود.
مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم با بیان اینکه فوتسالیست‌های دعوت شده باید با همراه داشتن کارت ملی در سالن حضور یابند، اضافه کرد: بازیکنان تیم‌های انصار، الوند، آتلیه یاقوت، ذاکر، مرصاد، منتظران، مهدی‌یار، ماهان، آرش، آتلیه‌طهران و آپکو پارس به این اردو دعوت شده‌اند.
وی ابراز کرد: در این اردو تیم‌های آتلیه‌طهران و آرش با چهار بازیکن بیشترین سهمیه را دارند، ضمن اینکه از تیم‌های الوند، انصار، آتلیه یاقوت، مرصاد و مهدی‌یار نیز سه بازیکن به اردو دعوت شده‌اند، در مجموع امیدواریم با درخشش این عزیزان بیشترین سهمیه را در تیم ملی جوانان داشته باشیم.
بمانی با اشاره به بازیکنان دعوت شده به این اردو، عنوان کرد: سجاد آتشی، محسن بیات و عارف قنبرزاده از تیم انصار، عباس اسم‌خانی، حسین مرتضایی و محمدمهدی خلج از تیم الوند به همراه محمدباقر جنانی، تلخابی و مهدی فرمانی از تیم آتلیه‌یاقوت در این اردو حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین نوراللهی و موسوی از تیم فوتسال ذاکر، مجتبی حسن‌پور، مهدی صادقی و علی رضایی از تیم مرصاد، حسین فهیمی و محمدحسین قانم از تیم فوتسال منتظران، ابوالفضل جلیلیان، حسن میرزایی و امیررضا حسن‌نژاد از تیم مهدی‌یار دیگر نفرات دعوت شده به اردو هستند.
وی اضافه کرد: مصطفی احمدی و مهدی حاجی‌بابایی از تیم ماهان، محمدرضا سبزآبادی، حسین صادقی، امیرحسین مرادی و امیرحسین مردی از تیم آرش، علی‌اکبر استهری، امیرحسین ربیعی، علی علی‌اکبری و جواد برزگر از تیم آتلیه‌طهران به همراه علی زینلی و سیدحسن احمدی از تیم آپکو پارس برای کسب مجوز حضور در اردوی استعدادیابی تیم فوتسال جوانان ایران تلاش می‌کنند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchk-nm.23nkwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما