شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 54807
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري خبر داد:

بهره‌برداري از رستوران لنج بوستان جوان تا پايان امسال

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري از بهره‌برداري از رستوران لنج بوستان جوان تا پايان امسال خبر داد.
بهره‌برداري از رستوران لنج بوستان جوان تا پايان امسال
بهره‌برداري از رستوران لنج بوستان جوان تا پايان امسال
به گزارش قم نیوز محمدرضا معرفت با اشاره به سرمايه‌گذار بخش خصوصي در زمينه احداث رستوران لنج بوستان جوان اظهار كرد: درياچه بوستان جوان براي بحث گردشگري و سرمايه‌گذاري ظرفيت‌هاي خوبي دارد و از مدت‌ها پيش براي جذب سرمايه‌گذار اعلام فراخوان شده است.
وي خاطرنشان كرد: قرارداد رستوران لنج منعقد شد و در اين قرارداد سرمايه‌گذار در نظر دارد لنجي كه از جنوب كشور در حال حمل است در اين بوستان مستقر نموده و آشپزخانه‌اي براي آن احداث كند.
قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري با اشاره به ديگر امكانات تفريحي برنامه‌ريزي شده در بوستان جوان گفت: لوازم و تفريحات جانبي بنا است در آنجا راه‌اندازي شود كه شامل رستوران رنج، تأسيسات جانبي، 10 آلاچيق، قايق پدالي، پارويي، كاياك و مجموعه غواصي در فاز اول و استخر جانبي ماهيگيري، قلعه بادي و بانجي جامپينگ در فاز دوم است.
وي عنوان كرد:  6 ماه براي فاز اول اين پروژه در نظر گرفته شده و پيش‌بيني مي‌شود فاز اول اين پروژه اواخر امسال راه‌اندازي شود و فاز دوم آن چهار ماه پس از پايان فاز اول به بهره‌برداري مي‌رسد.
معرفت خاطرنشان كرد: درياچه بوستان جوان ظرفيت بسيار مطلوبي دارد كه بايد از آن استفاده شود ايجاد چنين امكانات و رستوراني در بوستان جوان به توسعه شهر قم كمك مي‌كند و قطعاً چهره منطقه را تغيير مي‌دهد.
وي با بيان اينكه مبلغ سرمايه‌گذاري در اين پروژه حدود يك ميليارد تومان است گفت: 10 درصد از فروش كل مجموعه متعلق به شهرداري است و قرارداد اين پروژه به صورت BOT پس از پنج سال در مجموع به شهرداري واگذار مي‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5j0k.yt0oz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما