يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : 5501
در نمایشگاه بهاره صورت می گیرد؛

نظارت کامل سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بر غرفه‌های نمایشگاه بهاره

قم نيوز : قم نیوز: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به حضور مداوم بازرسان این سازمان در نمایشگاه، از نظارت کامل بر عملکرد غرفه‌های عرضه کالا خبر داد.
نظارت کامل سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بر غرفه‌های نمایشگاه بهاره
به گزارش قم نیوز، امیر محمدی‌چهر با اشاره به مطرح شدن عرضه مرغ منجمد به جای مرغ گرم در نمایشگاه بهاره قم گفت: حتی یک گرم مرغ منجمد به جای مرغ گرم در نمایشگاه بهاره قم توزیع نشده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به حضور مداوم بازرسان این سازمان در نمایشگاه و نظارت کامل بر عملکرد غرفه‌های عرضه کالا افزود: روز جمعه یکی از غرفه‌های عرضه محصولات پروتئینی قصد توزیع مرغ با آرم یکی از شرکت‌های گوشتی قم، زیر قیمت بازار را داشت که با توجه به مشکوک بودن محموله فوق از توزیع آن جلوگیری و از اداره کل دامپزشکی خواسته شد موضوع را بررسی می‌کند.

محمدی‌چهر افزود: در این مرحله و پس از اعلام بازرسان این سازمان ناظرین اداره کل دامپزشکی در محل حاضر شده و بعد از بررسی کارشناسی مرغ‌ها را دیفراست شده و غیر قابل مصرف اعلام کردند که متعاقبا مرغ‌ها جمع آوری و معدوم شود.

وی با تاکید بر نظارت مستقیم اداره کل دامپزشکی بر عرضه گوشت و مرغ خاطرنشان کرد: متاسفانه محموله کشف شده با آرم شرکتی بوده که پروانه بهداشتی داشته و دامپزشک مقیم در محل تولید آن حضور دارد و بدون مجوز وی هیچ محموله‌ای از آن شرکت خارج نمی‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تاکید کرد: با حضور به موقع بازرسان این سازمان حتی یک گرم از محموله مذکور به شهروندان عرضه نشده و خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر توزیع مرغ منجمد به جای مرغ گرم صحت ندارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.xqpa2bqpsla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما