قم نيوز : قم نیوز: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: بیش از 70 غرفه نمایشگاه بین‌المللی فرش تهران به قم اختصاص‌ یافته است که این میزان حدود یک‌ ششم غرفه‌ها را تشکیل می‌دهد.
بیش از 70 غرفه نمایشگاه بین‌المللی فرش تهران را به قم اختصاص دارد
به گزارش قم نیوز، امیر محمدی‌چهر از حضور گسترده تولید کنندگان فرش قمی‌ در نمایشگاه بین‌المللی فرش تهران خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از روز نخست شهریور ماه آغاز شده و بیش از ۷۰ غرفه از این نمایشگاه به فرش قم اختصاص‌ یافته است.

وی نمایشگاه فرش تهران را از نمایشگاه‌های بزرگ و برتر دنیا دانست و تصریح کرد: حدود یک‌ ششم غرفه‌های این نمایشگاه در اختیار تولیدکنندگان فرش قم است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تولید فرش قم را مورد توجه قرار داد و گفت: بیشترین تولید فرش قم، فرش ابریشمی است و توانسته با دیگر شهرهایی که پیشینه فرش ابریشم آن‌ها مشخص است به رقابت تنگاتنگی بپردازند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی فرش تهران تا پایان روز هفتم شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در بزرگراه چمران ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: امیدواریم حضور فرش قم در این نمایشگاه بیش‌ از پیش بر رونق این کالای ارزشمند بیفزاید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciuvar.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما