چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 55279
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

افتتاح زمین‌های ساحلی و چمن مصنوعی در قم / تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزش قم با مشارکت بخش خصوصی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از افتتاح زمین‌های ورزش ساحلی و چمن مصنوعی در قم و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزش قم با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.
افتتاح زمین‌های ساحلی و چمن مصنوعی در قم / تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزش قم با مشارکت بخش خصوصی

به گزارش قم نیوز حسن عابدی امروز در گردهمایی مسوولان ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با روسا و دیگر مسوولان هیات‌های ورزشی قم که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در حضور محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان و سیدمهدی صادقی استاندار قم برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: سالن باستانی پوریای ورزشی از محل اعتبارات ملی با هزینه 13 میلیارد و 620 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید تا شاهد افزایش سالن‌های باستانی و ورزش‌های پهلوانی در قم باشیم، ضمن اینکه تا پایان سال جاری سالن باستانی شهدای دروازه‌ ری در منطقه امامزاده سیدعلی قم نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: زمین ساحلی مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم در منطقه پردیسان نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت در حالی که برای آن دو میلیارد و 620 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی برای فعالیت رشته های ساحلی احداث شد.
وی افزود: زمین چمن مصنوعی روستای خورآباد با 1092 متر مربع با اعتبار یک میلیارد و 950 میلیون ریال در اختیار علاقمندان به ورزش در روستای خورآباد قم قرار گرفت، البته از سال 1394 خانه ورزش روستایی نیز در روستاها با اعلام شورا یا دهیاری احداث شده که تعداد آن 40 خانه ورزش روستایی است.
عابدی بیان کرد: سالن ورزشی چند منظوره صبا در انتهای بلوار شهید کریمی منطقه انسجام قم از سال 1386 کلنگ‌زنی اما با وجود صرف اعتباری بالغ بر 450 میلیون نیمه کاره رها شده بود و یکی از 4500 پروژه نیمه کار در سراسر کشور محسوب می‌شد اما توفیق داشتیم با استفاده از ظرفیت ماده 27 قانون الحاق با مشارکت بخش خصوصی به اتمام برسانیم، در حالی که این سالن با اعتباری بالغ بر 410 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
وی یاد آور شد: استخر مجموعه ورزشی تختی به دلیل استهلاک مورد بهره برداری قرار نمی گرفت اما با 2 میلیارد و 400 میلیون مشارکت بخش خصوصی در چند ماه آینده شاهد بهره برداری آن نیز خواهیم بود، یک مکان در منطقه شهرقائم قم نیز با همین مشارکت بهره‌برداری کردیم تا تنها اداره کل در استان قم باشیم که از طریق اجرای این ماده قانونی پروژه‌های نیمه تمام و نیمه کاره را کامل کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: سالن‌ها و استخرهای مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر نیز از طریق ماده 27 قانون الحاق به بخش خصوصی واگذار می‌شود تا مورد بهره‌برداری قرار بگیرند، در راستای استفاده از یک درصد دستگاه‌ها در راستای اجرای ماده 53، در سال 1394 حدود چهار میلیارد ریال جذب کردیم در سال 1395 نیز یک میلیارد و پانصد میلیارد ریال جذب شد.
وی ابراز کرد: در اجرای ماده 6 نیز یکی از مجموعه‌های ورزشی قدیمی شهر قم در سالاریه به نام مجموعه ورزشی میثم را تغییر کاربری می‌دهیم برای فروش تا اعتبار حاصل از آن برای کامل کردن دیگر پروژه‌ها و همچنین ایجاد یک پروژه ورزشی دیگر در همان منطقه تا اهالی آن منطقه از ظرفیت آن استفاده کنند.
عابدی در پایان اظهار کرد: در حوزه قهرمانی ورزش قم، با توجه به تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی، المپیک و پارالمپیک از سال 1394 برای حمایت از قهرمانان واجد شرایط کسب سهمیه این میادین، مشکلات عزیزان ورزشکار را رصد کردیم و با حمایت از آنها به دنبال درخشش در میادین آتی هستیم.

انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdchwinm.23nmqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما