چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 55282
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهاي 55 كيلوگرم

كاراته‌كاي قم راهي مسابقات جهاني اسپانيا شد

قم نيوز : قم نیوز: كاراته‌كاي مستعد و آينده‌دار استان قم در تركيب تيم ملي كاراته جوانان كشورمان به مسابقات جهاني 2017 در قاره اروپا اعزام شد.
كاراته‌كاي قم راهي مسابقات جهاني اسپانيا شد

به گزارش قم نیوز مرتضی نعمتی کاراته‌کای ملی‌پوش استان قم است که با سابقه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و مدال‌آوری از پیکارهای آسیایی اکنون عضو تیم اعزامی ایران به مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه قهرمانی 2017 جهان است.
در حالی که رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال به میزبانی شهر تنه‌ریف کشور اسپانیا برگزار می‌شود، مرتضی نعمتی نیز به همراه کاروان تیم ملی ایران راهی این رقابت‌ها شد تا در بخش کومیته از روز چهارشنبه سوم آبان به روی تاتامی برود.
رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال قهرمانی جهان در حالی به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود که کاراته قم در ترکیب تیم‌های اعزامی به این پیکارها تنها یک نماینده دارد و مرتضی نعمتی در وزن ۵۵ کیلوگرم بخش کومیته رده سنی جوانان با رقبا پیکار می‌کند.
نعمتی نخستین‌ حضور در رقابت‌های برون‌مرزی را با اعزام به مسابقات دو سال پیش قهرمانی آسیا تجربه کرد و مدال برنز گرفت، در حالی که رقابت‌های آسیایی نوجوانان در اندونزی به انجام رسید و ملی‌پوش کاراته قم بر سکوی سوم وزن منهای 52 کیلوگرم ایستاد و نشان برنز را نصیب خود کرد.
نعمتی مرداد امسال در مسابقات کاراته بین‌المللی ارومیه در منهای ۶۰ کیلو با حریفان خود به رقابت پرداخت و با شکست تمامی آنها به مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان طلا دست یافت، ضمن اینکه در مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و امید کشور به میزبانی نجف‌آباد روی تاتامی رفت و در یک وزن بالاتر از وزن فعلی خود یعنی منمهای ۶۰ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.
همچنین نعمتی اواخر مرداد ماه سال جاری در پیکارهای انتخابی تیم ملی جوانان با پنج پیروزی و یک باخت در لیست نفرات اعزامی به پیکارهای جهانی اسپانیا قرار گرفت، ضمن اینکه پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی 2017 در مسابقات بین‌المللی ترکیه در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم به میدان رفت ولی مدال نگرفت.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcb55bs.rhbswpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما