يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 55436
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول کمیته آموزش هیأت‌‌ فوتبال قم خبر داد

برگزاري دوره دانش‌افزایی مربيان باشگاه‌هاي فوتسال در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوول كميته آموزش هیأت‌‌ فوتبال استان قم از برگزاري دوره دانش‌افزايي مربيان شاغل در تيم‌هاي باشگاهي فوتسال قم خبر داد.
برگزاري دوره دانش‌افزایی مربيان باشگاه‌هاي فوتسال در قم

به گزارش قم نیوز اکبر روح‌پرور امروز در قم، اظهار کرد: امسال مسابقات لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های استان قم با حضور 24 تیم در دسته‌های برتر، اول و دوم به انجام می‌رسد و برای مربیان این تیم‌ها، دوره‌ یک روز دانش‌افزایی مربیگری برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم، افزود: ماهان، مقاومت، آرش، ذاکر، آتلیه یاقوت، شیر ویژه، نبرد و شهرداری هشت تیمی هستند که تا کنون سه هفته از رقابت‌ آنها در فصل 1396 سپری شده و تیم نبرد در صدر جدول قرار دارد.
مسوول کمیته آموزش هیأت‌‌ فوتبال استان قم بیان کرد: در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال قم نیز هشت تیم خادم الحسین، انصار، چرم وحید، مهدی‌یار، شهید رئیس کرمی، میلاد نور، آپکو پارس و پاس به رقابت می‌پردازند، در شرایطی که هم اکنون پاس با کسب سه برد در پایان هفته سوم صدرنشین این رقابت‌ها است.
وی تصریح کرد: به جز تیم‌های چرم وحید و میلاد نور که موضوع تائیدیه مربیان و هزینه دوره دانش‌افزایی آنها انجام گرفته است، سایر تیم‌ها دارای نواقصی به ویژه در پرداخت هزینه دانش‌افزایی مربیان خویش هستند که تا امروز برای تکمیل مدارک خود فرصت دارند.
روح‌پرور ابراز کرد: تیم‌ها باید با مراجعه به کمیته آموزش و مربیان هیأت‌‌ فوتبال استان قم نسبت به رفع مشکلات مربیان تیم اقدام کنند، زیرا در غیر این‌صورت طبق مصوبه هیأت‌‌ رئیسه هیأت‌‌ فوتبال قم، از بازی تیم‌های خاطی جلوگیری و نتیجه بازی سه بر صفر به نفع حریفان خواهد شد.
وی با بیان اینکه مهلت تکمیل مدارک تمدید نخواهد شد، افزود: حضور مربیان تیم‌های باشگاهی فوتسال قم در دوره دانش افزایی یک روزه فوتسال اجباری است و عدم حضور در این دوره به منزله عدم وجود مربی برای تیم‌های لیگ برتری، دسته اولی و دسته دومی فوتسال قم است.
روح‌پرور افزود: در حالی که حضور تمام مربیان با پرداخت هزینه در این دوره آزاد اعلام شده، برای تمدید اعتبار مدارک مربیگری به منظور ادامه فعالیت در تیم‌های باشگاهی، حضور در حداقل پنج دوره دانش‌افزایی در سه سال طبق قوانین فیفا برای هر مربی الزامی است و از معیارهای اصلی تمدید اعتبار محسوب می‌شود.
وی در پایان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی کمیته آموزش و مربیان هیأت‌‌ فوتبال استان قم، زمان برگزاری دوره در تعطیلات نیم‌فصل یا اوایل نیم فصل دوم مسابقات پیش‌بینی شده، ضمن اینکه مدرس دوره یکی از مربیان و مدرسان نامی، فعال و دارای اطلاعات کامل فوتسال ایران خواهد بود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcce0qp.2bqp18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما