يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 55449
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:

13 شرکت حمل و نقل مسافر در شهر قم فعالیت می کنند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در شهر قم 13 شرکت در زمینه حمل و نقل مسافر و 6 شرکت در زمینه حمل و نقل بار با مجوز در حال فعالیت هستند.
13 شرکت حمل و نقل مسافر در شهر قم فعالیت می کنند
13 شرکت حمل و نقل مسافر در شهر قم فعالیت می کنند
به گزارش قم نیوز مرتضی عزتی در جلسه مدیران شرکت‌های خصوصی حمل و نقل شهر قم با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، با اشاره به فعالیت شرکت‌های حمل و نقل در شهر قم اظهار کرد: در شهر قم 13 شرکت در زمینه حمل و نقل مسافر و 6 شرکت در زمینه حمل و نقل بار فعالیت می‌کنند، رتبه بندی این شرکت‌ها صورت گرفته و وظایف و آیین نامه انضباطی برای این شرکت‌ها تدوین شده است.
وی ادامه داد: با رتبه بندی شرکت‌های حمل و نقل روند افزایش تعداد این شرکت‌ها در شهر قم گرفته شد، ظرفیت میزان حمل و نقل در شهر قم یک ظرفیت محدودی است و امکان توسعه بی نهایت شرکت‌های حمل و نقل در شهر وجود ندارد، هم اکنون شبکه‌های بی سیم و خطوط تاکسیرانی به بخش خصوصی واگذاری شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم افزود: پذیرش رانندگان در تاکسیرانی بر عهده بخش خصوصی است، حتی به دنبال واگذاری صدور کارت رانندگان هم به شرکت‌های خصوصی هستیم، تجربه شهر قم در رتبه بندی شرکت‌های حمل و نقلی الگویی برای شهرهای دیگر شده است و برای تدوین این رتبه بندی از تجربه بخش خصوصی استفاده شد.
عزتی با اشاره به راه و اندازی سرویس حمل و نقل در بین روستاها در استان قم اظهار کرد: حمل و نقل در این بخش بر عهده شرکت‌های خصوصی است، 48 دستگاه از این تاکسی‌ها در این خصوص نوسازی شده است و پیگیر رساندن تاکسی‌های نوسازی شده در این بخش به 100 دستگاه هستیم.
وی ادامه داد: سفر رانندگان تاکسی طی سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته و درآمدهای آن‌ها کاهش یافته است، طبقه متوسط جامعه اکنون کمتر از تاکسی استفاده می‌کنند، از دو سال پیش بیمه رانندگان تاکسی را قطع کرد، در حالی که بیمه برای این رانندگان حکم حیات را دارد و در حال پیگیری موضوع هستیم
عزتی در پایان با اشاره به نوسازی وانت‌بارها خاطرنشان کرد: تسهیلات خوبی برای این کار در نظر گرفته شده، اما استقبال خوبی از این مساله نشده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyt9n.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما