پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 55602
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدير عامل سازمان تاكسيراني اعلام کرد:

نرم‌افزار خوش تنها سامانه بومي و مورد تأييد سازمان تاكسيراني قم

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل سازمان نظارت و مديريت بر تاكسيراني شهرداري قم گفت: نرم‌افزار خوش كه تنها سامانه بومي و مورد تأييد سازمان تاكسيراني می باشد كه از 14 آبان ماه امكان بهره‌برداري از آن وجود دارد.
نرم‌افزار خوش تنها سامانه بومي و مورد تأييد سازمان تاكسيراني قم
نرم‌افزار خوش تنها سامانه بومي و مورد تأييد سازمان تاكسيراني قم
به گزارش قم نیوز مرتضي عزتي با اشاره به فعاليت‌هاي سازمان نظارت و مديريت بر تاكسيراني شهرداري قم اظهار كرد: بر اساس مقررات و دستورالعمل‌هاي مربوطه حمل و نقل مسافر و بار در شهرها به عهده شهرداري‌ها و سازمان تاكسيراني واگذار شده است.
وي خاطرنشان كرد: بر همين اساس سازمان در نظر دارد همگام و همسو با تكنولوژي و برابر مصوبه شوراي شهر قم براي ناوگان خود بستر اينترنت و مد حمل و نقل جديد شامل موبايل تاكسي و تاكسي اينترنتي با هدف تأمين امنيت مسافر، كرايه ارزان‌تر و سرعت در خدمات‌رساني به شهروندان و زائران را راه‌اندازي كند.
مدير عامل سازمان نظارت و مديريت بر تاكسيراني شهرداري قم با بيان اينكه نرم‌افزار " خوش " تنها سامانه بومي و مورد تأييد این سازمان می باشد گفت: شهروندان با نصب نرم‌افزار خوش از طريق كافه بازار يا ارسال پيامك عدد 25 به شماره 021193 مي‌توانند از روز يكشنبه 14 آبان بهره‌برداري لازم را داشته باشند تا ضمن حمايت از حمل و نقل مسافر از سوي تاكسيرانان از مزاياي سفري ايمن بهره‌مند شوند.
وي عنوان كرد:‌ سازمان تاکسیرانی با پيامك 30003153 و شماره تلفن 36628800 آماده دريافت و رسيدگي فوري به شكايات، پيشنهادات و انتقادات شهروندان و تاكسيرانان است.
عزتي يادآور شد: تمام رانندگان ناوگان تاكسيراني مي‌توانند با روش مذكور يا با مراجعه به شركت‌هاي حمل و نقل در نظارت سازمان نسبت به ثبت‌نام در سامانه خوش اقدام كنند.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchi-nm.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

حسین
با سلام
از طریق اتوبوسرانی تبلیغات را در شهر گسترش دهید و طرح تخفیف برای مسافر ایجاد کنید قیمت رو با اسنپ یکسان کنید تا مسافر جذب این حرکت شود