چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 55603
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم:

یک کشته و 9 مجروح در تصادف خونین اتوبان قم -کاشان

قم نيوز : قم نيوز: مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: تصادف مرگبار در اتوبان قم کاشان به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن 9 نفر منجر شد.
یک کشته و 9 مجروح در تصادف خونین اتوبان قم -کاشان
یک کشته و 9 مجروح در تصادف خونین اتوبان قم -کاشان
به گزارش قم نيوز عباس جعفری با اشاره به تصادف چندین خودرو در اتوبان قم – کاشان، اظهار کرد: روز گذشته شاهد تصادف شدید بین چندین خودرو در کیلومتر 13 اتوبان قم کاشان بودیم که در این حادثه 3 مجروح در سر صحنه مداوا و 6 مجروح هم به بیمارستان اعزام شدند و یک نفر هم متاسفانه فوت کرد.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: یک تریلی حامل خودروهای صفرکیلومتر در مسیر کاشان بعد از عبور از گاردریل با خودروی سواری دوو برخورد کرد که متاسفانه این خودرو زیر چرخ‌های تریلی له شد، در ادامه یک اتوبوس به انتهای تریلی برخورد کرد و تریلی دوم هم پس از برخورد از جاده منحرف شد.
جعفری افزود: برای امدادرسانی در تصادف شدید در اتوبان قم - کاشان، دو دستگاه خودروی سنگین نجات این سازمان به همراه چهار واحد سبک پشتیبانی در سر صحنه حاضر شدند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: راننده خودرو دوو در حادثه تصادف شدید اتوبان قم کاشان فوت کرد که جسد او توسط امدادگران سازمان آتش نشانی قم خارج و تحویل عوامل آرامستان بهشت معصومه(س) شهر قم شد.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcipqaw.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما