چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 55609
منبع : خبرگزاری فارس
آيت‌الله نوري همداني:

جهاد كشورهاي اسلامي را از مكر استكبار و استعمار حفظ كرده است

قم نيوز : قم نیوز: يكي از مراجع تقليد گفت: جهاد توانسته كشورها را از مكر استكبار و صهيونيست‌ها حفظ كند بنابراين بايد قدر اين ارزش دانسته شود.
جهاد كشورهاي اسلامي را از مكر استكبار و استعمار حفظ كرده است
جهاد كشورهاي اسلامي را از مكر استكبار و استعمار حفظ كرده است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از مجاهدان حزب الله اظهار کرد: اهمیت فراوانی برای مجاهدان قائل هستیم و از دیدار مجاهدان بسیار احساس خوشحالی می‌کنیم.

وی جهاد را بالاترین و عالی‌ترین فضیلت در اسلام عنوان کرد و گفت: قدرت و عزت اسلام در گرو جهاد در راه خدا است و شما که در این راه قدم گذاشتید با خدا معامله کردید.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: آیات فراوانی از قرآن درباره فضیلت جهاد است و افراد با توجه به این ارزش‌ها در صحنه جهاد گام برمی‌دارند باید در نظر داشت حزب الله لبنان و حضور در عرصه جهاد سوریه و عراق ارزش فراوانی دارد.

وی عنوان کرد: کسانی که به جهاد می‌روند شهادت را در نظر می‌گیرند و خود را برای شهادت آماده می‌کنند اگر شهید نشوند خداوند پاداش شهادت را به آنها می‌دهد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه خانواده مجاهدان در راه خدا نیز از پاداش بهره‌مند می‌شوند گفت: مراقبت و خدمت به کسانی که در این راه قدم برداشتند پاداش فراوانی دارد.

وی عنوان کرد: اگر جهاد شما نبود استکبار به کشورهای اسلامی تسلط پیدا می‌کرد و صهیونیست‌ها نیز می‌توانستند بر کشورهای فراوانی تسلط پیدا کنند جهاد توانسته کشورها را از مکر استکبار و صهیونیست‌ها حفظ کند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: فعالیت شما عبادت است بنابراین به اندازه توان خود از شما تقدیر می‌کنم حزب الله را از نزدیک مشاهده کردم؛ ارزش‌های اسلامی قوت کار شما است.

وی یادآور شد: شما محبوب خدا هستید و از پاداش پروردگار بهره‌مند می‌شوید از اینکه دیداری با شما داشتم بسیار خوشنود هستم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceop8n.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما