سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : 5564
در پایان رقابت 7 تیم صورت گرفت؛

قهرمانی تیم مجتمع نور در لیگ تکواندو نونهالان قم

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات لیگ تکواندو باشگاه‌های استان قم در رده سنی نونهالان با قهرمانی تیم مجتمع فرهنگی نور به کار خود پایان داد.
قهرمانی تیم مجتمع نور در لیگ تکواندو نونهالان قم
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های امسال لیگ تکواندو باشگاه‌های استان قم با شرکت تیم‌های فعال تکواندو سطح استان در سه رده سنی و با شرکت تکواندوکاران نونهال، نوجوان و جوان برگزار شد و اکنون به پایان خود رسیده است.

تکواندوکاران شرکت کننده در تیم‌های حاضر در لیگ باشگاه‌های استان قم رقابت خود برای کسب عناوین برتر رده‌های سنی مختلف را در خانه تکواندو قم برگزار کردند که در نهایت تیم‌ مجتمع فرهنگی نور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

در مسابقات رده سنی نونهالان لیگ تکواندو باشگاه‌های استان قم هفت تیم حضور داشتند که رقابت‌ مدعیان به شکل دوره‌ای برگزار شد که در نهایت این تکواندوکاران تیم رده سنی نونهالان مجتمع فرهنگی نور بودند که عنوان نخست را به دست آوردند.

در رده‌بندی نهایی رقابت‌های لیگ تکواندو رده سنی نونهالان استان قم، تیم مجتمع فرهنگی نور با کسب بیشترین امتیاز و بهترین عملکرد موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد و تیم تکواندو کانون سلمان در جایگاه دوم ایستاد و به مقام نایب قهرمانی رسید، ضمن اینکه تکواندوکاران تیم شهید زین الدین رده سوم را به دست آوردند.

هشتمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان قم در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری با شرکت تیم‌های باشگاهی مختلف تکواندو قم در حالی برگزار شد که امسال استقبال تیم‌های شرکت کننده بهتر از دوره‌های قبل بود.

هیئت تکواندو استان قم در سال‌های گذشته هفت دوره از مسابقات قهرمانی لیگ تکواندوی باشگاه‌های قم را با شرکت بیش از ۱۵ تیم برگزار کرده است که در پایان تیم‌های برتر برای شرکت در لیگ‌های تکواندوی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و آینده‌سازان باشگاه‌های کشور انتخاب می‌شدند.

هدف از برگزاری رقابت‌های لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان، ایجاد فرصتی مناسب برای حضور تمام تکواندوکاران استان در رده‌های سنی مختلف در میدان رقابت است تا مسوولان هیئت تکواندو استان قم علاوه بر برگزاری لیگ، از سطح کمی و کیفی تکواندوی استان نیز آگاه شوند.

در سال‌های اخیر تکواندوی قم رشد و پیشرفت خود را به خوبی حفظ کرده است اما نکته مهم در این مسیر موفقیت‌آمیز این است که در این راستا، بانوان تکواندوکار استان قم نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند و توسعه تکواندو در بین بانوان به گونه‌ای بوده است که اکنون تیم‌های مختلف بانوان قم نیز در لیگ‌های باشگاهی تکواندوی قهرمانی کشور حضور دارند.

نگاهی به موفقیت‌های اخیر تکواندوی قم در میادین داخلی و خارجی نشان می‌دهد که در چند سال اخیر عملکرد هیئت تکواندوی قم همراه با موفقیت بوده است و جوانان مستعدی به تکواندو کشور در سطوح و رده‌های سنی مختلف معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.0bsurhbsaiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما