سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : 66
در پایان رقابت‌های هفته‌ سوم؛

تیم نونهالان قم نمونه لیگ تکواندو کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم هیئت تکواندو استان در مسابقات لیگ تکواندو باشگاه‌های کشور عنوان نمونه هفته را به خود اختصاص داد.
تیم نونهالان قم نمونه لیگ تکواندو کشور شد
به گزارش قم نیوز، نخستین مرحله مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نونهالان پسر کشور در حالی پیگیری شد که مسابقات هفته‌های دوم و سوم از مرحله نخست پیکارهای لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور در گرو‌ه‌های چهار گانه برگزار شد که با انتخاب سرپرست تیم هیئت قم در بین برترین‌های هفته همراه بود.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته‌های دوم و سوم از مرحله نخست لیگ تکواندو باشگاه‌های کشور در خانه تکواندو تهران به انجام رسید و طی آن تیم تکواندو پسران نونهال قم نیز با ترکیب اصلی به این مسابقات اعزام شد اما مقابل حریفان خود نتایج خوبی کسب نکرد.

۱۹ تیم شرکت کننده در مسابقات لیگ نونهالان تکواندو باشگاه‌های کشور، در چهار شیاپچانگ با یکدیگر به رقابت پرداختند تا در نهایت برترین ها از مرحله اول به مرحله دوم مشخص شوند اما تکواندوکاران نونهال قمی عملکرد خوبی نداشتند.

در حالی که مسابقات در هفته دوم و سوم لیگ نونهالان پسر در چهار گروه برگزار شد، در گروه نخست این دوره از پیکارها تیم هیئت تکواندو قم در نخستین گام با ترکیب اصلی مقابل تیم هیئت تکواندو قزوین صف آرایی کرد که در پایان با امتیاز هفت بر سه مغلوب حریف قدر خود شد.

این در حالی است که در دومین مسابقه رقابت‌های هفته‌های دوم و سوم لیگ تکواندو نونهالان پسر باشگاه‌های کشور، تیم هیئت قم در دیگر دیدار این گروه مقابل تیم تکواندو دالاهوی کرج به میدان رفت و در این مسابقه نیز با کمال ناباوری با حساب ۱۰ بر صفر تن به شکست داد.

در حالی که تیم تکواندو نونهالان هیئت قم در این گروه با تیم‌های هیئت تکواندو استان قزوین، تکواندو دالاهوی کرج و هیئت تکواندو استان مرکزی همگروه است، کار سختی در ادامه این مسابقات برای صعود به مرحله دوم در پیش دارد.

در گروه دوم تیم هیئت تکواندو سقز به مصاف تیم تکواندو منتظران مهدی (عج )‌ رفتند و در دیگر مسابقه این گروه تیم‌های تکواندو نفت پایتخت و مس سرچشمه کرمان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند، ضمن اینکه در گروه سوم مرحله نخست رقابت‌های لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور نیز تیم‌های شهرداری ارومیه و هیئت تکواندو کرمانشاه به مصاف هم رفتند و باشگاه حاجی پور بابل و بیمه معلم هرمزگان دیگر مسابقه را انجام دادند.

در گروه چهارم تیم تیم تکواندو مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه به مصاف تیم هیئت تکواندو دزفول رفت و تیم هیئت تکواندو ایوان با هیئت تکواندو ایلام رو به رو شد و در هفته سوم از لیگ تکوانو نونهالان باشگاه‌های کشور تیم هیئت تکواندو ابهر مقابل هیئت تکواندو مرکزی قرار گرفت.

در گروه دوم نیز تیم هیئت تکواندو سقز با مس سرچشمه و منتظران مهدی (عج ) با تیم شیرین نوین رقابت کرد، ضمن اینکه در گروه سوم تیم تکواندو شهرداری ارومیه مقابل باشگاه حاجی پور بابل به میدان رفت و بانک انصار با هیئت تکواندو کرمانشاه مسابقه داد، ضمن اینکه در گروه چهارم نیز دو مسابقه از هفته سوم برگزار شد که طی آن بر اساس برنامه تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه برابر تیم هیئت تکواندو ایوان ایستاد و تیم هیئت تکواندو دزفول به مصاف هیئت تکواندو ایلام رفت.

انتهای پیام/م
https://qomnews.ir/vdchd.n-223n-ttf.html
نام شما
آدرس ايميل شما

علی
درباره ی لیگ های قم بنویسید