پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 55644
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول كميته داوران هیأت‌‌ فوتبال استان قم خبر داد

قضاوت داور مطرح فوتبال قم در جدال قهرمان و نايب‌قهرمان فوتبال ايران

قم نيوز : قم نیوز: مسوول كميته داوران هیأت‌‌ فوتبال استان قم از قضاوت قضاوت داور مطرح فوتبال قم در جدال قهرمان و نايب‌قهرمان فوتبال ايران خبر داد.
قضاوت داور مطرح فوتبال قم در جدال قهرمان و نايب‌قهرمان فوتبال ايران
به گزارش قم نیوز حسین چراغیان امروز در قم، اظهار کرد: بازی‌های باقی مانده از هفته یازدهم نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس عصر امروز در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و مهمترین مسابقه بین قهرمان فصل قبل لیگ دسته اول فوتبال ایران یعنی پارس جنوبی‌جم و نایب‌قهرمان آن دوره یعنی سپیدرود رشت را داور مطرح فوتبال قم قضاوت می‌کند.
وی افزود: دیدار حساس تیم‌های فوتبال پارس‌جنوبی جم و سپیدرود رشت که امسال از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به لیگ برتر راه یافته‌اند عصر امروز به میزبانی شاگردان مهدی تارتار در پارس‌جنوبی برگزار می‌شود و علی صفایی داور مطرح فوتبال قم قضاوت آن را بر عهده دارد.
مسوول کمیته داوران هیأت‌‌ فوتبال استان قم اضافه کرد: در این دیدار که ناظر داوری آن عبود سنگاشکن از خوزستان است، علی میرزابیگی از تهران به عنوان کمک اول و مهدی شفیعی از اصفهان به عنوان کمک داور دوم در تیم قضاوت کننده مسابقه حضور دارند و پیمان فرخی‌مهر از خوزستان نیز داور ذخیره بازی است.
وی از قضاوت دیگر داوران استان قم در لیگ‌های کشور خبر داد و افزود: در بازی‌های هفته دوم فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور محمدمهدی قربانی از قم به عنوان داور سوم دیدار تیم‌های فوتسال سن‌ایچ ساوه و نفت امیدیه قضاوت خواهد کرد، در حالی که دیگر اعضای تیم داوری این بازی محمد داودپور و شاهین عباسی از تهران، ولی‌الله رضایی از یزد هستند و علی قریشی از کردستان ناظر داوری خواهد بود.
چراغیان عنوان کرد: بازی‌های هفته دوم از فصل 97 -1396 مسابقات لیگ دسته اول فوتسال در گروه‌های مقدماتی با دیدار تیم‌های شاهد تهران و بالان صنعت شیراز پیگیری می‌شود و توسط کمیته داوران محمدجواد بابلی از قم به عنوان وقت‌نگهدار در تیم داوری این مسابقه قرار گرفته است، ضمن اینکه رسول بازرگان به همراه محمود احسانی‌فر از البرز همراه با رضا بابایی از قزوین دیگر اعضای تیم داوری این بازی هستند و حمیدرضا رستمی از زنجان ناظر داوری این دیدار خواهد بود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdo90k.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما