يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 55763
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

راهيابي 4 مدعي به نيمه‌نهايي تور ايراني تنيس روي‌ميز در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم از مشخص شدن نفرات راه يافته به مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي تور ايراني پينگ‌پنگ خبر داد.
راهيابي 4 مدعي به نيمه‌نهايي تور ايراني تنيس روي‌ميز در قم
راهيابي 4 مدعي به نيمه‌نهايي تور ايراني تنيس روي‌ميز در قم
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: مراسم اختتامیه و فینال مسابقات تور ایرانی تنیس روی‌میز رده سنی جوانان کشور امروز یکشنبه چهاردهم آبان با رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

وی با شاره به برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی هیأت‌‌ تنیس روی‌میز قم در سالن ورزشی شهید رضائیان این شهر، بیان کرد: این رقابت‌ها با حضور تعداد 156 پینگ‌پنگ باز به نمایندگی از هیات‌های 28 استان از روز پنجشنبه یازدهم آبان ماه در قم آغاز شده و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و دوبل به انجام می‌رسد، ابراز کرد: ابتدا رقابت‌های بخش دوبل به انجام رسید و برترین‌‌های خود را در حالی شناخت که نمایندگان قم در رده‌بندی نهایی به مقام پنجم دست پیدا کردند.

وی اضافه کرد: در بخش دوبل مسابقات تنیس روی‌میز تور ایرانی جوانان تیم دوبل سیدمحمدامین صمدی از تهران و سیدمحمد موسوی از مازندران با نتیجه سه بر یک تیم دوبل امیررضا عباسی از تهران و علی شعاری از مازندران را برد و بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها ایستاد.

عموئیان عنوان کرد: بعد از پایان رقابت‌های بخش دوبل نوبت به مسابقات انفرادی رسید و با انجام دیدارهای مراحل مقدماتی و حذفی، سرانجام امیررضا عباسی و شایان فولادی از تهران، امیرحسین عباس‌پور از خراسان‌جنوبی، علی نظری از لرستان، مهدی معدن‌کن از البرز، آرین غفاری و حمید شمس از البرز و علی‌اکبر شعاری از مازندران به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: با انجام دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی از جمع این تعداد پینگ‌پنگ باز مدعی امیررضا عباسی از تهران، مهدی معدن‌کن و آرین غفاری از البرز به همراه علی‌اکبر شعاری از مازندران مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند و امروز قهرمان از بین آنها مشخص می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmedt.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما