دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 55782
منبع : خبرگزاری فارس
با رقابت 156 پینگ‌پنگ باز صورت گرفت

پایان تور ایرانی تنیس روی‌میز در قم / نماینده تهران قهرمان انفرادی شد

قم نيوز : قم نیوز: پرونده چهار روز رقابت پینگ‌پنگ بازان شرکت کننده در مسابقات تور ايراني تنيس روي‌ميز به میزبانی هیات پینگ‌پنگ قم بسته شد.
پایان تور ایرانی تنیس روی‌میز در قم / نماینده تهران قهرمان انفرادی شد
به گزارش قم نیوز هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم بر اساس تقویم سال جاری فدراسیون تنیس روی‌میز از روز پنجشنبه یازدهم آبان ماه به مدت چهار روز میزبان برگزاری رقابت پینگ‌پنگ بازان حاضر در تور ایرانی رده سنی جوانان این رشته بود.
بر همین اساس تعداد 156 پینگ‌پنگ باز از استان‌های مختلف کشور به قم سفر کردند تا در سالن شهید محمود رضائیان قم برای کسب عناوین برتر این دوره از مسابقات به رقابت بپردازند، رقابت‌هایی که ابتدا با معرفی تیم برتر بخش دوبل و سپس با شناخت نفرات اول تا سوم قسمت انفرادی به کار خود پایان داد.
پینگ‌پنگ بازان شرکت کننده در این رقابت‌ها، مرحله مقدماتی بخش انفرادی را در 40 گروه به شکل دوره‌ای برگزار کردند و در پایان این مرحله از هر گروه دو بازیکن مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را کسب کرد و در مرحله دوم، نفرات اول گروه‌های اول تا شانزدهم مستقیماً به جدول اصلی راه یافتند.
همچنین نفرات صعود کننده دیگر که تعداد آنها 64 نفر بود در جدول مقدماتی حذفی مسابقه دادند تا برترین‌های آنها به همراه 32 پینگ‌پنگ باز دیگر در یک جدول 64 نفره به شکل چهار گیم از هفت گیم رقابت‌ها را ادامه دهند، پیکارهایی که در نهایت علی‌اکبر شعاری از مازندران و امیررضا عباسی از تهران به فینال آن راه یافتند.
در مسابقه نهایی در حضور مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز کشورمان و دیگر حاضرین در سالن برگزاری رقابت‌ها، علی‌اکبر شعاری پینگ‌پنگ باز مستعد مازندارنی با نتیجه نزدیک چهار بر سه امیررضا عباسی از تهران را شکست داد و قهرمان شد.‎
همچنین در بخش دوبل این مسابقات 47 تیم دو نفره با یکدیگر رقابت کردند و در حالی که نحوه برگزاری رقابت‌های این بخش حذفی بود و برنده سه گیم از پنج گیم مشخص می‌شد، تیم دوبل سیدمحمدامین صمدی از تهران و سیدمحمد موسوی از مازندران با نتیجه سه بر یک تیم دوبل امیررضا عباسی از تهران و علی شعاری از مازندران را برد و سکوی قهرمانی این رقابت‌ها را تصاحب کرد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgxu9n.ak9n74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما