دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 55788
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

رقابت نگين و آكادمي قائمي قم در فصل 96 ليگ برتر تنيس روي‌ميز ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم از حضور دو تيم به نمايندگي از قم در فصل جديد ليگ برتر پينگ‌پنگ پسران باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
رقابت نگين و آكادمي قائمي قم در فصل 96 ليگ برتر تنيس روي‌ميز ايران
به گزارش قم نیوز عموئیان در قم، اظهار کرد: به واسطه همدلی و صمیمیتی که در بین تک تک اعضای هیأت‌‌ تنیس روی‌میز قم وجود دارد و تلاش‌ و پشتکاری که این مجموعه هماهنگ برای رشد و توسعه پینگ‌پنگ قم دارد، خوشبختانه در مسیر پیشرفت هستیم.
وی ادامه داد: همکاران من در کمیته‌های مختلف هیأت‌‌ تنیس روی‌میز قم همراه با مربیان، داور و دیگر عزیزان زحمت‌کش در این رشته ورزشی سعی در قرار گرفتن نام و جایگاه قم در جمع هیات‌های برتر پینگ‌پنگ کشور دارند و این مهم را به وفور در موفقیت‌های تنیس روی‌میز قم می‌توان مشاهده کرد.
رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: کار استعدادیابی و پرورش نخبه‌های این رشته ورزشی توسط مربیان با دانش و پرتلاش پینگ‌پنگ قم موجب شده تا سازندگی قابل قبولی را شاهد باشیم و به دنبال آن تیم‌ها و نفرات آماده‌ای به پیکارهای لیگ و مسابقات قهرمانی کشور اعزام کنیم.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن فصل 1396 رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی‌میز نوجوانان و جوانان پسر باشگاه‌های کشور، عنوان کرد: این مسابقات با حضور تعداد 16 تیم برگزار می‌شود و تیم‌های نگین زرین قم و آکادمی قائمی قم نیز در آن حضور دارند.
عموئیان اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز، جلسه قرعه‌کشی این مسابقات روز چهارشنبه هفدهم آبان ماه برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت کننده باید تا شانزدهم آبان اسامی نفرات تیم خود را به کمیته مسابقات این فدراسیون ارسال کنند.
وی با بیان اینکه رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر روزهای پانزدهم تا هفدهم آذر ماه برگزار می‌شود و تیم‌ها از نهم تا سیزدهم بهمن در دور برگشت و پلی‌آف رقابت می‌کنند، اظهار کرد: تیم‌های مقاومت، مناطق نفت‌خیر جنوب، ذوب‌آهن، پالایش‌نفت آبادان (الف) و (ب)، تایدواتر بندرعباس، پاک‌نژاد اسپرت تهران، هیأت‌‌ قزوین، دیزل مولد امید، نفت و گاز گچساران، دامپرور اراک، نیک‌بسپار یزد، هیأت‌‌ ساری و هیأت‌‌ گراش رقبای دو نماینده قم به شمار می‌روند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcc4mqp.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما