سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 5581
از 27 اسفند صورت می گیرد؛

اختصاص 4 سالن ورزشی قم به اسکان مسافرین نوروزی

قم نيوز : قم نیوز: مسوول کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین اداره کل ورزش و جوانان استان قم از اسکان زائرین نوروزی در سالن‌های ورزشی قم خبر داد.
اختصاص 4 سالن ورزشی قم به اسکان مسافرین نوروزی
به گزارش قم نیوز، علی آنسته با اشاره به برگزاری جلسه نهایی کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین اداره کل ورزش و جوانان استان قم، تصریح کرد: در این جلسه که امروز با حضور مدیر کل و معاونین ورزش و جوانان برگزار شد، تصمیمات نهایی در خصوص چگونگی ارائه تسهیلات مناسب به زائرین و مسافرین نوروز ۹۱ اتخاذ شد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز سال ۱۳۹۱ چهار سالن ورزشی شهر مقدس قم که در نقاط مختلف شهر قرار دارند، به طور کامل در اختیار زائرین و مسافرین قرار می‌گیرند و آماده ارائه هرگونه تسهیلات به هموطنان عزیز خواهند بود.

آغاز ارائه تسهیلات به زائرین از ۲۷ اسفند
مسوول کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین اداره کل ورزش و جوانان قم افزود: بدین ترتیب سالن شهید محمود رضائیان، تالار فرهمند موحد مجموعه حیدریان و سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان که همگی در منطقه بلوار امین قم قرار دارند و نیز سالن شهید طاهریان در منطقه آزادگان در اختیار زائرین و هموطنانی که در ایام نوروز به شهر قم سفر می‌کنند، قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: اسکان زائرین کریمه اهل بیت از روز ۲۷ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت و در این راه دستگاه‌های مختلفی همچون آموزش و پرورش، شهرداری، میراث فرهنگی، کانون مساجد، اوقاف و امور خیریه، بهزیستی و اداره کل ورزش و جوانان با مشارکت در ستاد اجرایی ستاد تسهیلات زائرین استان قم به مردم و هموطنان خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.anmk49nm65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما