سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 55831
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم خبر داد

رقابت كاراته‌كاهاي قم در انتخابي تيم ملي سبك‌هاي آزاد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم از رقابت كاراته‌كاهاي قم در مسابقات سبك‌هاي آزاد قهرماني جوانان ايران و انتخابي تيم ملي خبر داد.
رقابت كاراته‌كاهاي قم در انتخابي تيم ملي سبك‌هاي آزاد
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار در قم، اظهار کرد: فدراسیون کاراته، با هدف حمایت و ارتقاء سطح فنی و کیفی سبک‌های آزاد کاراته برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سبک‌های آزاد برنامه‌ریزی کرده است و این پیکارها در رده سنی جوانان با حضور کاراته‌کاهای سراسر کشور به انجام خواهد رسید.
وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که فدراسیون کاراته برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته، هر استان باید قهرمانان خود را به این پیکارها اعزام کند، در حالی که رقابت‌ها در دو بخش کومیته انفرادی و کاتای انفرادی به انجام می‌رسد و رده کمربند شرکت کنندگان باید قهوه‌ای به بالا باشد.
رئیس هیأت‌‌ کاراته استان قم افزود: شرایط سنی شرکت کنندگان نیز از سوی فدراسیون اعلام شده و بر این اساس کاراته‌کاهای متولد سال‌های 1379 تا 1381 امکان حضور در این پیکارها را دارند، ضمن اینکه رقابت‌ها در اوزان منهای 60، 65، 70، 75 و به اضافه 75 کیلوگرم به انجام خواهد رسید.
وی یاد آور شد: از تمامی کاراته‌کاهای شرکت کننده در این رقابت‌ها خواسته شده لوازم محافظتی شامل کلاه، ساق‌بند، روکش پا و کاپ به همراه داشته باشند، ضمن اینکه در زمان برگزاری مسابقات باید از وسایل و لوازم ایمنی استاندارد مورد تایید کمیته برگزاری و داوران استفاده شود.
برخوردار خاطرنشان کرد: کاتاهای منتخب سبک‌های آزاد به منظور اجرا توسط شرکت کنندگان در مسابقات سبک‌های قهرمانی جوانان ایران و انتخابی تیم ملی شامل پینان سونوگو، تسوکینو کاتا، سای‌ها، گیگ سای دایی، سی‌پای، گیگ سای‌شو، سین چین و کانکودای است.
وی در پایان اظهار کرد: سهمیه هر استان برای حضور در مسابقات سبک‌های آزاد قهرمانی رده سنی جوانان ایران و گزینشی تیم می در هر وزن و کاتای انفرادی 10 نفر است و بدین‌ترتیب تیم‌های هر استان امکان اعزام 50 کاراته‌کا در پنج وزن این دوره از رقابت‌ها را دارند و این مسابقات روز هفدهم آذر ماه به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcb8wbs.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما