پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 55884
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ کاراته استان قم خبر داد

اعزام کاراته‌کاهای قم به انتخابی مسابقات آسیایی 2018

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ کاراته استان قم از اعزام کاراته‌کاهای سه رده سنی پایه قم به انتخابی مسابقات 2018 قهرمانی کاراته آسیا خبر داد.
اعزام کاراته‌کاهای قم به انتخابی مسابقات آسیایی 2018
اعزام کاراته‌کاهای قم به انتخابی مسابقات آسیایی 2018
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: کاراته قم علاوه بر رده سنی بزرگسالان همواره در رده‌های پایه اعم از نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال به واسطه توجه ارزنده باشگاه‌ها و مربیان این رشته به رده‌های سنی پایه، استعدادهای بسیار خوبی دارد.

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان، جوانان و امید برای اعزام بهترین‌ها به مسابقات 2018 قهرمانی آسیا برگزار می‌شود و کاراته‌کاهای قم نیز قطعا از هم اکنون زیر نظر مربیان توانمند و با دانش خود، مهیای حضور پرقدرت در این پیکارها می‌شوند.

رئیس هیأت‌‌ کاراته استان قم با بیان اینکه انتخابی تیم‌های ملی پسران در دی ماه و دختران در بهمن ماه برگزار می‌شود، ابراز کرد: برترین‌های این مسابقات به اردوی آماده‌سازی دعوت می‌شوند تا بعد از سپری کردن مراحل مختلف تمرینی، راهی رقابت‌های 2018 قهرمانی آسیا شوند.

وی اضافه کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی پسران رده‌های نوجوانان، جوانان و امید روزهای 27 تا 29 دی ماه و مسابقات دختران روزهای چهارم تا ششم بهمن ماه به میزبانی هیأت‌‌ کاراته استان اصفهان برگزار می‌شود و قطعا بهترین‌های کاراته قم نیز در این پیکارها به میدان می‌روند.

برخوردار عنوان کرد: مهلت ثبت‌نام برای حضور در این پیکارها از روز اول آذر تا 20 دی ماه در بخش پسران و تا 27 دی ماه در قسمت دختران از طریق سایت فدراسیون کاراته است، ضمن اینکه مسابقات در دو بخش کاتا انفرادی و تیمی و همچنین کومیته انفرادی به انجام می‌رسد.

وی به شرایط سنی شرکت کنندگان در این مسابقات نیز اشاره و بیان کرد: نوجوانان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا دهم دی 1383، جوانان متولد یازدهم دی‌‌ماه سال 1379 تا دهم دی‌ 1381 و امیدهای متولد یازدهم دی‌ماه سال 1376 تا دهم دی‌ماه سال 1379 مجاز به حضور در این پیکارها هستند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcjxoei.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما