پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 55886
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست مركز علمي كاربردي خبر داد

برگزاري دوره آمادگي كارشناسي ارشد در مركز علمي كاربردي شهرداري قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست مركز علمي كاربردي شهرداري قم از برگزاري دوره آمادگي كارشناسي ارشد رشته مطالعات معماري ايراني در این مركز خبر داد.
برگزاري دوره آمادگي كارشناسي ارشد در مركز علمي كاربردي شهرداري قم
برگزاري دوره آمادگي كارشناسي ارشد در مركز علمي كاربردي شهرداري قم
به گزارش قم نیوز مصطفی ملایی با اشاره به اهداف راه اندازی مرکز علمی کاربردی شهرداری قم اظهار کرد: این مرکز در راستای ارتقای جایگاه علمی شهرداری قم شکل گرفته تا به تربیت نیروی انسانی توانمند در مقاطع تحصیلی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد:‌ مجموعه مرکز علمی کاربردی به عنوان بازوی فکری شهرداری قم و در راستای حرکت در مسیر سند راهبردی 1414 شهرداری قم دوره‌هایی را تنظیم می‌کند.
سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با اشاره به تقویت ارتباط با مراکز و مؤسسات آموزش عالی استان گفت: این تعاملات تقویت شده تا بتوان نیروهایی با توانمندی مورد نیاز تربیت شوند و جایگاه علمی افراد ارتقا پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس با دانشگاه‌های مربوطه یا مؤسسات آموزش عالی هماهنگ می‌شود که دوره‌های آمادگی کارشناسی ارشد را در مکان مرکز برگزار کنند و افراد برای کنکور کارشناسی ارشد آمادگی کسب کنند تا سهمیه‌ای که از سوی وزارت علوم برای آن دانشگاه تعریف شده به دست آوریم.
ملایی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با موسسه آموزش عالی هنر گفت: سهمیه 20 نفری برای رشته مطالعات معماری ایرانی در نظر گرفته شده که با برگزاری دوره آمادگی کارشناسی ارشد سهمیه مربوطه در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد تا مدیران و کارشناسان شهرداری بتوانند در مقطع کارشناسی ارشد این رشته حضور پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: مدرک مربوطه از سوی مجموعه موسسه آموزش عالی یا دیگر دانشگاه‌های طرف قرارداد صادر می‌شود.
سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری قم یادآور شد: متقاضیان شرکت‌کننده پس از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد از سوی شهرداری قم برای رشته مطالعات معماری ایرانی معرفی می‌شوند در صورتی که در مقطع کارشناسی ارشد موفق به احراز سهمیه شوند این دروس جزو درس‌های کارشناسی ارشد آنها محسوب می‌شود.
وی عنوان کرد: متقاضیان تا 25 آبان ماه امسال فرصت دارند برای شرکت در این دوره با تلفن 38850003 تماس حاصل کنند؛ کلاس‌های آمادگی کارشناسی ارشد این رشته از اول آذر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcb0wbs.rhbswpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما