دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 56026
منبع : خبرگزاری فارس
سه‌شنبه 23 آبان ماه

داور مطرح فوتبال قم فينال جام شهدا را قضاوت مي‌كند

قم نيوز : قم نیوز: داور مطرح فوتبال استان قم با تصميم كميته داوران فدراسيون فوتبال ديدار فينال رقابت‌هاي چهارجانبه جام شهداء را قضاوت مي‌كند.
داور مطرح فوتبال قم فينال جام شهدا را قضاوت مي‌كند
به گزارش قم نیوز در حال حاضر مطرح‌ترین داور فوتبال استان قم علی صفایی است که از دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جام خلیج‌فارس و در جمع داوران شاخص فوتبال ایران قضاوت می‌کند و از تجربیات بالایی برخوردار است.
صفایی که از لیگ دوازدهم تا کنون قضاوت‌های مهمی در لیگ برتر، جام حذفی و دیگر سطوح مسابقات لیگ‌های باشگاهی فوتبال ایران انجام داده و افتخار داوری فوتبال قم به شمار می‌رود، عصر بیست و سومین روز آبان ماه دیدار فینال جام معتبر شهدا را قضاوت می‌کند.
صفایی که هفته قبل قاضی دیدار حساس قهرمان و نایب‌قهرمان فصل قبل مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در یازدهمین هفته لیگ برتر فوتبال ایران بین پارس‌‌جنوبی جم و سپیدرود رشت بود و به عنوان یکی از داوران موفق این هفته انتخاب شد دیدار فینال جام شهدا را بین تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سایپا تهران سوت می‌زند.
این در حالی است که شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم تراکتورسازی تبریز با غلبه بر تیم پدیده خراسان مجوز صعود به فینال جام شهدا را کسب کرده‌اند و تیم سایپا تهران نیزبا غلبه بر شاگردان مهدی تارتار در پارس‌جنوبی‌ جم به بازی نهایی راه یافته و از ساعت 15 روز سه‌شنبه 23 آبان ماه برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
فینال مسابقات سال 1396 جام شهدای بین‌ تیم‌های پارس‌جنوبی جم و تراکتورسازی تبریز در حالی برگزار می‌شود که در سال 1394 این جام تیم صبای قم به مقام قهرمانی دست یافت، سالی که علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم بود و با غلبه بر تیم ذوب‌آهن اصفهان در فینال این جام به مصاف تیم مطرح و مدعی پرسپولیس تهران رفت و با شکست یک بر صفر حریف به مقام قهرمانی دست یافت و اکنون علی دایی در آستانه دومین قهرمانی این جام با تیم فعلی خود یعنی سایپا تهران است.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdciquaw.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما