دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 56030
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه 6 :

بهسازي پياده‌رو های بلوار کشاورز جنوبي آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 6 قم از بهسازي پياده‌رو لاين شرقي بلوار کشاورز جنوبي خبر داد.
بهسازي پياده‌رو های بلوار کشاورز جنوبي آغاز شد
بهسازي پياده‌رو های بلوار کشاورز جنوبي آغاز شد
به گزارش قم نیوز علي حاتمي فرد با اشاره به بهسازي پياده رو لاين شرقي بلوار کشاورز جنوبي اظهار كرد: اين پروژه در حال اجرا بوده و اكنون برداشت آسفالت موجود در پياده رو و خاکبرداري تا رسيدن به تراز مورد نظر حدفاصل کوچه 1و3 به پايان رسيده است.
وي خاطرنشان كرد: پس از خاکبرداري، مکان تا 15 سانتيمتر از بلوکاژ و 10سانتيمتر بتن با عيار 200 کيلوگرم بر متر مکعب پر مي‌شود و در نهايت بهسازي با کفپوش از جنس سنگ چرمي مصنوعي با ابعاد 40*40 سانتيمتر انجام مي‌شود.
وي با بيان اينكه اعتبار اين پروژه 2 ميليارد ريال است گفت: عرض پروژه در حدود 8 متر و طول آن تا رسيدن به سقف اعتبار پروژه است و زمان انجام پروژه مطابق قرارداد سه ماه است.
وي عنوان كرد: با انجام اين پروژه و تخريب لوله‌هاي فاضلاب‌هاي خانگي موجود در پياده‌رو بهداشت منطقه مطلو‌ب‌تر و حيوانات موذي از جمله موش‌ها از بين خواهند رفت.
وي با بيان اينكه لاين شرقي پياده‌رو بلوار کشاورز جنوبي داراي شبکه فاضلاب است از مالکان درخواست كرد: از هدايت فاضلاب منازل به جوي معبر به طور جدي خودداري كنند.
وي با اشاره به باغچه سازي اين پياده رو با سنگ لايبيد در اوايل سال گفت: با توجه به اينکه لاين غربي اين خيابان فاقد شبکه فاضلاب شهري است تنها باغچه‌سازي اين لاين انجام شده و پياده‌روسازي آن منوط به اجراي کامل شبکه فاضلاب است که پس از اجراي آن و پايان حفاري‌هاي مربوطه بدون ترديد سنگفرش كردن آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وي خاطرنشان كرد: پياده‌‌روي و پياده‌روها به عنوان دو عنصر پويايي و پايايي در فضاي شهر، جزء لاينفک زندگي شهري به شمار مي‌آيند توجه بيش از حد به نيازهاي حرکت سواره و غفلت از حفظ و ساماندهي فضاي پياده و پياده‌رو از عمده نقايص شهرسازي به شمار مي‌آيد.
وي ادامه داد: اين امر سبب کاهش کيفيت محيط شهري و افول ارزش‌هاي اجتماعي، فرهنگي و بصري در فضاهاي شهري مي‌شود.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzz0k.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما