چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 56114
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

اعزام دختران پينگ‌پنگ باز قم به 2 رده سني قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ تنيس روي‌ميز استان قم گفت: دختران پينگ‌پنگ باز قم در دو رده سني مسابقات قهرماني كشور براي كسب عناوين برتر با حريفان خود مسابقه مي‌دهند.
اعزام دختران پينگ‌پنگ باز قم به 2 رده سني قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان در قم، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز، مسابقات قهرمانی دختران ایران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به مناسبت گرامیداشت ماه فرخنده ربیع‌الاول و هفته وحدت در روزهای ششم تا نهم آذر ماه به انجام خواهد رسید.
وی ادامه داد: این در حالی است که فدراسیون تنیس روی‌میز میزبانی این مسابقات را به هیأت‌‌ پینگ‌پنگ استان مرکزی سپرده و مسابقات ویژه نوجوانان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1381 به انجام می‌رسد و در رده سنی جوانان نیز پینگ‌پنگ بازان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1378 مجاز به حضور در این رقابت‌ها هستند.
رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: روز ششم آذر ماه مرحله مقدماتی بخش تیمی این رقابت‌ها به انجام می‌رسد و پینگ‌پنگ بازان حاضر در این دوره روز هفتم آذر ماه در بخش‌های انفرادی و دو نفره رقابت خود را برای کسب مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات آغاز خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز برای برگزاری مسابقات مرحله نهایی بخش تیمی این دوره در روزهای هشتم و نهم آذر ماه برنامه‌ریزی شده است و هیات‌ها باید تیم‌ خود را در بخش‌های تیمی، انفرادی و دو نفره تا سی‌ام آبان ماه به فدراسیون معرفی کنند.
عموئیان اضافه کرد: همچنین در هر تیم پنج پینگ‌پنگ باز و یک مربی مجاز به حضور در این رقابت‌ها هستند، ضمن اینکه هر تیم باید با سه بازیکن رده سنی نوجوانان و دو بازیکن رده سنی جوانان در این رقابت‌ها شرکت کنند و قرعه‌کشی نیز روز چهارم آذر ماه در فدراسیون تنیس روی‌میز برگزار می‌شود.
وی در پایان اظهار کرد: پینگ‌پنگ بازان خوب و مستعدی در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان دختر قم داریم و مطمئنا نفراتی که در ترکیب تیم اعزامی قم به این رقابت‌ها قرار می‌‌گیرند با استعداد بالا و انگیزه خود توانایی کسب نتایج خوب برابر حریفان را دارند.

انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdcgtq9n.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما