پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 56149
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای سیاست گذاری آرد و نان استان قم خبر داد

فعالیت 92 نانوایی به صورت غیر مجاز در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای سیاست گذاری آرد و نان استان قم با بیان اینکه 92 نانوایی مختلف بدون مجوز در استان قم فعالیت می‌کنند، گفت: باید حمایت‌های لازم از نانوایان انجام شود تا آن‌ها بتوانند نان مرغوب تولید کرده و در اختیار مردم قرار دهند.
فعالیت 92 نانوایی به صورت غیر مجاز در استان قم
به گزارش قم نیوز صدرالدین موسوی چهارشنبه شب در همایش استانی روز ملی نان که در سالن اقتصاد اتاق اصناف قم برگزار شد، با اشاره به اینکه نان یکی از کالاهای ضروری در کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: به همین منظور باید توجهی بیشتری به شیوه تهیه نان شود تا سلامت جامعه تضمین شود.
وی عنوان کرد: فرهنگ سازی های لازم در راستای مزایای سبوس میان مردم انجام نشده است و مردم باید بدانند مشکلات و بیماری‌های مختلف معده در همین مراحل سبوس گیری به وجود می‌آید.
موسوی با بیان اینکه 92 نانوایی مختلف بدون مجوز در استان قم فعالیت می‌کنند، مطرح کرد: باید حمایت‌های لازم از این قشر جامعه انجام شود تا آن‌ها بتوانند نان مرغوب تولید کرده و در اختیار مردم قرار دهند.
وی با اشاره به لزوم استفاده از تجارب نانواهای پیشکسوت، خاطرنشان کرد: در شورای سیاست گذاری هرگونه فعالیتی در راستای ارائه خدمات مطلوب و پخت نان مرغوب انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdceoz8n.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما