شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 56520
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري قم خبر داد

اعطاي 10 هزار فقره تسهيلات ازدواج به زوج‌های جوان در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري قم از اعطاي 10 هزار فقره تسهيلات ازدواج به زوج‌های جوان در استان قم از ابتداي امسال تا اواخر آبان ماه جاري خبر داد.
اعطاي 10 هزار فقره تسهيلات ازدواج به زوج‌های جوان در استان قم
به گزارش قم نیوز مجید آوری فرد با تشریح عملکرد سال 96 بانک‌های استان قم در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج اظهار کرد: خوشبختانه در استان قم، تعداد متقاضیان در انتظار برای معرفی به شعبه و تشکیل پرونده که نشانه صف انتظار برای دریافت تسهیلات ازدواج است در حداقل ممکن قرار دارد.
وی با اشاره به این که از ابتدای امسال تا اواخر آبان ماه، بیش از 77 درصد از معرفی شدگان به شعب بانک‌ها، تسهیلات ازدواج خود را دریافت کرده‌اند تصریح کرد: در این راستا بیش از 10 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج با مبلغ بیش از یکصد میلیارد تومان به زوج‌های جوان در استان پرداخت شده است.
آوری فرد افزود: حدود سه هزار نفر دیگر نیز در حال تکمیل پرونده برای دریافت تسهیلات (به ارزش بیش از سی میلیارد تومان) هستند که امیدواریم تا پایان سال عملیاتی شود.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم همچنین با تقدیر از همکاری بانک‌های عامل گفت: بانک ملی با 31 درصد پرداختی، بیشترین سهم را در بین بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات ازدواج داشته است.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdchvmnm.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما