يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 56558
منبع : خبرگزاری فارس
در 3 بازي هفته دوم رقم خورد

جشنواره گل فراز قم در ليگ نونهالان

شكار شاهين توسط سياه‌جامگان
قم نيوز : قم نیوز: دومين هفته رقابت‌هاي مرحله نهايي ليگ فوتبال نونهالان زير 14 سال در قم با پيروزي پرگل فراز و شكست غير منتظره شاهين به پايان رسيد.
جشنواره گل فراز قم در ليگ نونهالان / شكار شاهين توسط سياه‌جامگان
جشنواره گل فراز قم در ليگ نونهالان / شكار شاهين توسط سياه‌جامگان
به گزارش قم نیوز بعد از انجام دیدارهای مرحله مقدماتی فصل 1396 لیگ فوتبال نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌ها در قم، 6 تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کرده‌اند و طبق برنامه‌ریزی کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال قم به شکل دوره‌ای برای قهرمانی به رقابت می‌پردازند.

در هفته دوم از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ فوتبال نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌های استان قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم تیم‌های سهیل، سیاه‌جامگان و فراز موفق به شکست حریفان خود شدند، ضمن اینکه در سه بازی 10 گل به ثمر رسید.

مسابقه تیم‌های سهیل و پیام کم‌گل‌ترین دیدار هفته دوم مرحله نهایی لیگ فوتبال نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌های قم بود که در ورزشگاه تختی قم با برتری یک بر صفر تیم سهیل تمام شد، دیداری که در آن حسین علی‌گل برای تیم سهیل یک گل سه امتیازی با ارزش به ثمر رساند.

حساس‌ترین مسابقه این هفته را تیم‌های سیاه‌جامگان قم و شاهین برگزار کردند، دیداری که در آن سه بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در پایان این سیاه‌جامگان بود که با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد، مسابقه‌ای که سیدمهدی صادقیان برای شاهین و محمدمهدی حسن‌لو و حسین قاسمی برای سیاه‌جامگان گلزنی کردند.

پرگل‌ترین دیدار هفته دوم مرحله پایانی لیگ فوتبال نونهالان قم را تیم‌های عقاب و فراز برگزار کردند، مسابقه‌ای که تماشاگران آن 6 گل از هر دو تیم دیدند و در پایان این تیم فراز بود که در جشنواره گل خود با نتیجه جالب توجه پنج بر یک از سد عقاب عبور کرد.

در این مسابقه جذاب و تماشایی سیدعرفان بدری ستاره تیم فراز قم بود که به تنهایی پنج گل تیمش را به ثمر رساند تا ستاره این دیدار لقب بگیرد و خود را به عنوان یکی از استعدادهای ناب فوتبال قم در حضور مربیان و کارشناسان این رشته معرفی کند، ضمن اینکه علی‌اصغر شاه‌محمدی تک گل عقاب را زد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcivwaw.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما