يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 56595
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته يازدهم ليگ برتر اميدهاي ايران انجام مي‌شود

جدال حيثيتي صباي قم با مس كرمان

صبا با آمارهاي منفي گزينه اول سقوط
قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال اميد صباي قم در يازدهمين هفته نيم‌فصل نخست مسابقات ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور به مصاف مس كرمان مي‌رود.
جدال حيثيتي صباي قم با مس كرمان / صبا با آمارهاي منفي گزينه اول سقوط
جدال حيثيتي صباي قم با مس كرمان / صبا با آمارهاي منفي گزينه اول سقوط
به گزارش قم نیوز در حالی که فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران با رقابت 12 تیم در مدت 22 هفته برگزار می‌شود، سازمان لیگ روز دوشنبه ششم آذر ماه را برای برگزاری دیدارهای هفته پایانی نیم‌فصل نخست این دوره در نظر گرفته است.

صبای قم یکی از تیم‌های حاضر در فصل جاری لیگ برتر امید فوتبال ایران است که تا پایان هفته دهم با عملکردی دور از انتظار که موجب ثبت هفت باخت در کارنامه این تیم شده، بین 12 تیم در آخرین جایگاه جدول رده‌بندی قرار دارد و گزینه اول سقوط به دسته پائین‌تر محسوب می‌شود.

صبای قم در 10 بازی قبل خود تنها یک برد مقابل تیم حفاری اهواز در کارنامه دارد، دو بار با تیم‌های نفت اهواز و صنعت‌نفت آبادان در خانه خود مساوی کرده و در هفت بازی به تیم‌های خونه به خونه بابل، فولاد خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز، مس رفسنجان، البدر بندر کنگ و ملوان بندر انزلی باخته است.

نکته جالب توجه راجع به تیم امید صبای قم این است که صبا از 30 امتیاز توزیع شده تا پایان هفته دهم تنها هفت امتیاز کسب کرده و تمام این امتیازات را از دیدارهای خانگی دارد و در میهمانی رقبای لیگ برتری خود تمام بازی‌ها را با باخت پشت‌سر گذاشته است، ضمن اینکه با هشت گل زده و 32 گل خورده ضعیف‌ترین خطوط حمله و دفاع فصل جاری لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده است.

در جدول لیگ برتر فوتبال امید ایران در فاصله یک هفته به پایان نیم‌فصل نخست آن، تیم خونه به خونه بابل با کسب 25 امتیاز صدرنشین است، فولاد خوزستان با کسب 18 امتیاز در مکان دوم جای دارد و تیم ذوب‌آهن اصفهان با کسب 17 امتیاز دو رقیب بالاتر خود را تعقیب می‌کند.

همچنین تیم‌های تراکتورسازی تبریز با 15 امتیاز، مس رفسنجان با 14 امتیاز، البندر بندر کنگ، صنعت‌نفت آبادان و حفاری اهواز با 12 امتیاز، ملوان بندر انزلی و مس کرمان با 11 امتیاز، نفت اهواز با 10 امتیاز و صبای قم با پنج امتیاز در رتبه‌های چهارم تا دوازدهم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjiiei.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما