يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 56904
منبع : خبرگزاری فارس
معاون سياسي و امنيتي استاندار قم عنوان كرد

ايجاد عزم ملي برای برطرف كردن آسيب‌هاي اجتماعي

حركت خوبي در راستاي مسائل شهري در كلانشهر قم آغاز شده است
قم نيوز : معاون سياسي امنيتي استاندار قم گفت: رهبر معظم انقلاب زنگ خطر آسيب‌هاي اجتماعي را به صدا درآوردند و هشدار لازم را به مسؤولان اعلام كردند و جلساتي در اين زمينه داشتند ولي واقعيت اين است كه اين مسئله به عزم ملي نياز دارد.
ايجاد عزم ملي برای برطرف كردن آسيب‌هاي اجتماعي/حركت خوبي در راستاي مسائل شهري در كلانشهر قم آغاز شده است
ايجاد عزم ملي برای برطرف كردن آسيب‌هاي اجتماعي/حركت خوبي در راستاي مسائل شهري در كلانشهر قم آغاز شده است
به گزارش قم نیوز احد جمالی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی که در تالار امام جواد استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: اگر فرهنگ اصلاح شود اقتصاد نیز درست می‌شود زیرا بر اساس باورهای فرهنگی مسائل اقتصادی و اشتغال شکل می‌گیرد و مشکلات جامعه حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مسؤول باید در این جلسات حضور پیدا کنند زیرا کاری مهمتر از رسیدگی به مسائل فرهنگی وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با اشاره به ورود شهرداری به حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی بر اساس امکانات گفت:‌ مسؤولان شهرداری قم دلسوزی لازم را دارند و حرکت خوبی در راستای مسائل شهری در کلانشهر قم آغاز شده که استمرار آنها خدمات روز افزون برای مردم به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهر قم در رژیم گذشته مورد غضب بوده و استکبار در این حاکمیت مشکلاتی برای کل کشور و به ویژه شهر قم ایجاد کرده بود زیرا این شهر پیشگام در عرصه دفاع از مسائل مختلف نظام بوده است.

جمالی با اشاره به طرح سفینة النجاة در سازمان تبلیغات اسلامی گفت: موتور محرک این مسئله اغلب روحانیون هستند که منطقه‌بندی داشتند و در زمینه بحث‌های آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: بحث دیگر پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی است که با منطقه‌بندی فعالیت خوبی صورت گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با اشاره به طرح دهکده سلامت گفت: رهبر معظم انقلاب زنگ خطر آسیب‌های اجتماعی را به صدا درآوردند و هشدار لازم را به مسؤولان اعلام کردند و جلساتی در این زمینه داشتند ولی واقعیت این است که این مسئله به عزم ملی نیاز دارد.

وی عنوان کرد: موفقیت در صورت عزم ملی میسر است که ظرفیت‌ها مشخص است و محلات و ائمه جماعات بهترین ظرفیت‌ها هستند زیرا بیشترین سرمایه اجتماعی را در اختیار دارند و افراد برای مشاوره به آنها مراجعه می‌کنند.

جمالی یادآور شد: باید خروجی این مسئله مشخص باشد تا از موازی‌کاری و همپوشانی پرهیز و از ظرفیت‌ها به طور بهینه استفاده شود.

وی تصریح کرد: با تحقق این طرح با توجه به ظرفیت‌های شهرداری حرکت بسیار خوبی در استان انجام می‌شود البته نباید از ظرفیت سازمان تبلیغات در زمینه ائمه جماعات غفلت کرد و باید حداکثر استفاده صورت گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdon0k.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما