سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 56985
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

منابع ویژه مدیریت بحران باید به شهر قم اختصاص داده شود

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مدیریت منابع و اعتبارات مدیریت بحران به عنوان موضوع اساسی مطرح است، گفت: مرکز ثقل مشکلات استان، شهر قم است به همین علت باید اعتبارات و منابع ویژه مدیریت بحران به شهر قم اختصاص داده شود.
منابع ویژه مدیریت بحران باید به شهر قم اختصاص داده شود
منابع ویژه مدیریت بحران باید به شهر قم اختصاص داده شود
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در هجدهمین نشست شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مسئولان در مورد جامعه معلولان از نظر قانونی و شرعی تکالیف بسیاری دارند، اظهار کرد: توجه به معلولان از مسئولیت‌های مهم مسئولان نظام است که نباید نسبت به آن بی‌توجه باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری و شهرداری نیز با توجه به رسالت‌هایی که بر عهده دارند باید در برخی از عرصه‌ها برنامه‌های عملی خود را در راستای رفاه بیشتر معلولان دنبال کنند.
جلالی با تاکید بر اینکه نسبت به معلولان نباید نگاه ترحمی داشت، مطرح کرد: این افراد نیز بخشی از جامعه هستند به همین علت باید به انتظارات آنها توجه داشته باشیم و بسترهای مورد نیاز را برای آنها فراهم سازیم.
وی در ادامه سخنان خود از اهمیت توجه بیشتر شهروندان و دولت به بیمه‌ها یاد کرد و گفت: ورود به عرصه بیمه در ابعاد مختلف نوعی سرمایه‌گذاری تلقی می‌شود و می‌تواند در بسیاری از موارد مشکلات بزرگ را رفع کند؛ چرا که امروزه کشور در معرض تهدیدها و حوادث مختلف است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه پیشگیری و آمادگی برای مقابله با بحران‌ها باید مورد توجه مجموعه‌های مختلف قرار گیرد، تصریح کرد: در این راستا باید فراهم‌سازی امکانات، افزایش نظارت و توسعه آموزش‌ها در دستور کار باشد.
جلالی با تاکید بر اینکه مدیریت و هماهنگی در هنگام شرایط بحران به عنوان یک اصل مطرح است، عنوان کرد: همچنان نتوانسته به تقسیم‌بندی کار دستگاه‌ها برسیم تا در هنگام بحران همه با یک فرماندهی منسجم کار خود را دنبال کنند به همین علت هر مجموعه‌ای کار خود را دنبال می‌کند و تداخل در کارها مشاهده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر شهروندان به مباحث مختلف در حوزه ایمنی توجه کنند می‌توانند تلفات و مشکلات را در هنگام بحران کاهش دهند، یکی از شاخص‌های اساسی مدیریت بحران ارائه آموزش‌های لازم است هر چند امیدواریم که این حوادث را نداشته باشیم؛ چرا که روبرو شدن با این حوادث سخت است و در هنگام حادثه از نظر روحی و روانی افراد با مشکلات مختلفی روبه رو می‌شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مدیریت منابع و اعتبارات مدیریت بحران به عنوان موضوع اساسی مطرح است، گفت: مرکز ثقل مشکلات استان، شهر قم است به همین علت باید اعتبارات و منابع ویژه مدیریت بحران به شهر قم اختصاص داده شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccpoqp.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما