جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 5721
امین جعفری:

رشد 50 درصدی اسکان مسافران در مدارس قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس کمیته اسکان ستاد تسهیلات استان قم از رشد 50 درصدی اسکان مسافران در مدارس قم خبر داد.
رشد 50 درصدی اسکان مسافران در مدارس قم
به گزارش قم نیوز، محمدحسین امین جعفری با بیان اینکه اسکان در مدارس استان قم نسبت به سال گذشته با افزایش ۵۰ درصدی روبه‌رو بوده است، اظهار داشت: بارندگی استان‌های شمالی، مسافران نوروزی را به سمت استان‌های جنوبی و قم هدایت کرده و این امر موجب رشد ۵۰ درصدی اسکان مسافر در سطح استان قم شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین استان قم توانایی اسکان مسافران را دارد، افزود: در صورت مراجعه مسافران و زائران استان قم به کمیته‌های اسکان و ستاد تسهیلات، مکانی برای اقامت آنها فراهم خواهد شد و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

رییس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین استان قم با اشاره به مسافرت‌های نوروزی عنوان کرد: تعطیلات نوروزی کارمندان ادارات رو به پایان بوده و شهرهای زیارتی از جمله قم با افزایش ورود مسافر مواجه می‌شوند به همین دلیل کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین استان قم در حالت آماده باش است تا برای هر درخواست اسکان، یک محیط اقامتی را فراهم سازد.

وی با بیان اینکه آمار فعالیت کمیته اسکان ستاد تسهیلات استان قم به صورت شبانه روزی بررسی می‌شود، اظهار داشت: تاکنون بالغ بر ۱۰۷ هزار نفر در شهر مقدس قم اسکان یافته‌اند.

امین جعفری با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌های اقامتی برای اسکان زائران شهر مقدس قم، اعلام کرد: آمار اسکان زائران قم در تمام مجموعه‌های اقامتی استان بیش از تعدادی است که در مدارس مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.x9nrak9uqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما