يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 5727
مکارم خبر داد:

حضور بیش از 2 هزار گردشگر خارجی در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم گفت: در فصل بهار سال 90 روزانه بیش از 2 هزار نفر گردشگر خارجی به شهر مقدس قم سفر کرده است.
حضور بیش از 2 هزار گردشگر خارجی در قم
به گزارش قم نیوز، حمید مکارم با اشاره به فعالیت کمیته بین‌الملل ستاد تسهیلات زائرین استان قم در ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: فعالیت کمیته بین‌الملل با آغاز فصل مسافرت‌های گردشگری شروع خواهد شد و این مسافرت‌ها بیشتر در ماه‌های اردیبهشت و خرداد اتفاق می‌افتد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش فعالیت این کمیته پس از تعطیلات نوروزی اعلام کرد: ما باید همزمان با فصل مسافرت‌های خارجی فعالیت خود را آغاز کنیم، اما با ارائه پیشنهاداتی به مدیریت شهری، در راستای خدمت‌رسانی به زائران و گردشگران خارجی برنامه‌هایی را دست اقدام داریم.

رییس کمیته بین‌الملل ستاد تسهیلات زائرین استان قم با بیان اینکه کمیته بین‌الملل ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سال گذشته تشکیل شده عنوان کرد: برای پیشرفت در عرصه گردشگری باید تمام ادارات استان با همدلی و همکاری فعالیت‌های خود را پیش برند و همه یک هدف واحد را دنبال کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تهیه بروشورهای چندزبانه معرف ظرفیت‌های گردشگری استان عنوان کرد: با وجود کمبود منابع اطلاع‌رسانی و جذب گردشگر، در استان قم در بهار سال ۹۰ روزانه بیش از ۲ هزار گردشگر از تمام نقاط جهان سفر کرده و به طور میانگین، هفته‌ای دو هیئت رسمی متشکل از مقامات رسمی کشورهای مختلف به شهر مقدس قم آمده‌اند.

مکارم در پایان با بیان اینکه کمیته بین‌الملل ستاد تسهیلات استان قم به صورت ۲۴ ساعته مشکلات کنسولی گردشگران و میهمانان خارجی را برطرف می‌سازد اذعان داشت: استان قم می‌تواند با برنامه‌ریزی صحیح و مدون در زمینه گردشگری از تمام ظرفیت‌های گردشگری خود به خوبی استفاده کند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.iqpa2bqmmla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما