جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۱
کد مطلب : 57376
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم مطرح کرد

جابه‌جایی خطوط اتوبوسرانی خیابان ارم به سه راه بازار

قم نيوز : مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از انتقال ایستگاه‌های اتوبوس خیابان ارم به سه راه بازار به دلیل مسدود شدن این مسیر خبر داد.
جابه‌جایی خطوط اتوبوسرانی خیابان ارم به سه راه بازار
جابه‌جایی خطوط اتوبوسرانی خیابان ارم به سه راه بازار
به گزارش قم نیوز حسین مومنی موحد با اشاره به اجرای پروژه پیاده رو سازی خیابان ارم اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از ایستگاه‌های اتوبوس شهری در این خیابان قرار گرفته بود، با مسدود شدن آن تدابیری پیش بینی شده که همشهریان با کمترین مشکل بتوانند از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده و به مسیرهای هدف خود دسترسی داشته باشند.

وی از تغییر مکان ایستگاه‌های خیابان ارم به دلیل اجرای عملیات عمرانی و مسدود شدن سه راه بازار تا خیابان چهار مردان خبر داد و تصریح کرد: ایستگاه اتوبوس‌های الغدیر، مسیرهای پردیسان، شهید صدوقی، شهید کلهری، جمهوری اسلامی، شهرک قدس و خیابان شهید فاطمی که پیش از اجرای این پروژه در این خیابان قرار داشت تا اطلاع ثانوی به سه راه بازار منتقل شد.

مومنی موحد با تاکید بر اینکه بازرسین سازمان در محل استقرار داشته و بر تردد ناوگان نظارت می‌کنند، افزود: شهروندان در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در مورد تغییر خطوط می‌توانند با شماره تماس 36642800 تماس حاصل کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر حدود 250 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی و حدود 50 دستگاه اتوبوس ملکی در شهر قم به همشهریان خدمات رسانی می‌کنند، تصریح کرد: طی سال‌های اخیر شهرداری با خریداری ناوگان جدید اتوبوسرانی در صدد تحویل در سیستم حمل و نقل عمومی در شهر قم و افزایش سهم این ناوگان در ترددهای شهری است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-xnm.23nqqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سلام
باعر ض خسته نباشید
اگه یه کمی به اهالی انتهای خ توحید توجه کنید ممنون میشیم مگر چه اتفا قی میافتد که اتبوسرانی تا انتهای خ توحید خدماتدهد چرا قشر ضعیف شهر دو بار کرایه دهند یا
ازمیدا ن نبوت تا کمربندی امام علی (ع) پیاده بروند
از رانندگان که پرسیدم راضی بودن چند تا ایستگاه اضافه میشود فقط مسعولین همت کنن
لطفا نمیشود نیاورید چطور 5خط را آوردید در پایانه مرجعیت لطفا مینی بوس را نگوید که اولا باید برای مسیر 1یا 2کیلومتری یا3 کیلومتری را باز کرایه بدهیم خدا را خوش میاید تازه باید بشینیم تا پر شود تورا به خدا تقا ضا ی
عاجزانه میکنیم آقای مومنی
با تشکر فراوان وسلا م