جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 57386
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد

ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان قمی

قم نيوز : سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: بانک‌های استان باید تسهیلات طرح رونق تولید به تولیدکنندگان را با سرعت بیشتری ارائه کنند.
ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان قمی
ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان قمی
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی امروز با اشاره به ضرورت تامین مالی واحدهای تولیدی استان قم اظهار کرد: مساله تامین مالی این واحدها را پیگیری می‌کنیم، در طرح رونق تولید در سال گذشته تنها بحث سرمایه ثابت برای اتمام طرح‌های نیمه تمام و سرمایه در گردش برای تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی مطرح بود، اما امسال برای کاهش هزینه تولید آیتم بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی به طرح رونق تولید اضافه شد.

وی ادامه داد: برای اینکه واحدهای تولیدی کشورمان در بازارهای صادراتی بتوانند حضور فعالی پیدا کنند، باید تجهیزات به روزی داشته باشند تا قیمت تمام شده تولید کالا در این واحدها کاهش پیدا کند، از بانک‌های استان قم درخواست می‌کنیم که برای پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی به واحدهای تولیدی مساعدت کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: بانک‌های استان باید پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به تولیدکنندگان را شتاب ببخشند، همچنین بانک‌ها در صورت وجود مشکلاتی در بحث پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید باید این مشکلات را در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح کنند تا مشکلات حل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که با سرعت بخشیدن به روند‌ پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در استان قم، جایگاه این استان در اجرای طرح در کشور ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciqpaw.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما