جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 57390
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور عضو هیأت رئیسه مجلس

یادواره شهدای محله «چهل اختران» قم برگزار شد

قم نيوز : یادواره شهدای محله چهل اختران و سردار شهید مصطفی کلهری با حضور احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان استان قم در مسجد چهل اختران برگزار شد.
یادواره شهدای محله «چهل اختران» قم برگزار شد
یادواره شهدای محله «چهل اختران» قم برگزار شد
به گزارش قم نيوز مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای چهل اختران و سردار شهید مصطفی کلهری پنجشنبه شب با حضور احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، حسن مالکی‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر قم و احمد بیطرفان معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) در جوار آستان امامزاده موسی مبرقع(ع) در مسجد چهل اختران برگزار شد.

در این مراسم یکی از سخنرانان برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مردم و مسؤولان باید قدردان خون شهدا باشند، مطرح کرد: این افراد جان خود را فدا کردند به همین علت در مقابل آنها نیز هر فرد و مسؤول یک وظیفه دارد دین خود را نسبت به آنها ادا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری تبعیت از ولایت فقیه را راهکاری برای برون‌رفت از مشکلات دانست و تصریح کرد: برخی از مسؤولان بارها از نام رهبر انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند اما گفتارهای ایشان در عمل آنها هیچ جایگاهی ندارد.

همچنین، سید محسن بنی‌فاطمه از مداحان برجسته کشوری در ادامه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای چهل اختران و سردار شهید مصطفی کلهری در صف شهدای دفاع مقدس و اهل بیت(ع) به مدیحه‌سرایی پرداخت.

پایگاه مقاومت شهید کلهری حوزه شهید امرالله قربانی، قرارگاه فرهنگی مسجد چهل اختران، کانون فرهنگی هنری توحید، ناحیه امام حسین(ع)، شهرداری منطقه یک قم و اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در برگزاری این مراسم مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzs0k.yt05n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما