يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 57466
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان ديدارهاي هفته نخست رقم خورد

صدرنشيني پيروزان قم در ليگ دسته اول فوتبال

قم نيوز : نخستين هفته رقابت‌هاي فصل 1396 ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي استان قم با چهار مسابقه و پيروزي چهار مدعي قهرماني برگزار شد.
صدرنشيني پيروزان قم در ليگ دسته اول فوتبال
صدرنشيني پيروزان قم در ليگ دسته اول فوتبال
به گزارش قم نيوز مسابقات فصل 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های قم با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت‌‌ فوتبال این استان با حضور هشت تیم پیروزان نیروگاه، سهیل شهرقائم، سرخ‌پوشان شادقلی، آریا، آکادمی زبان نوین، کیان، شاهین و آینده‌سازان برگزار می‌شود.

در هفته نخست این بازی‌ها تیم‌های پیروزان نیروگاه، سرخ‌پوشان شادقلی، آکادمی زبان نوین و شاهین موفق به شکست حریفان خود شدند، ضمن اینکه در چهار مسابقه 18 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و تیم پیروزان نیروگاه در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در بازی‌های این هفته که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید، تیم پیروزان نیروگاه به مصاف سهیل شهرقائم رفت و در دیداری که پنج گل داشت، فوتبالیست‌های نیروگاهی با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داده و با تفاضل گل بهتر در صدر ایستادند.

تیم سرخ‌پوشان شادقلی نیز یکی از چهار تیم پیروز هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال قم بود و با نتیجه سه بر دو تیم آریا را شکست داد و در مکان دوم جدول ایستاد، ضمن اینکه تیم آکادمی زبان نوین با نتیجه سه بر دو مقابل تیم کیان به برتری رسید و در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

فوتبالیست‌های شاهین و آینده‌سازان نیز در چهارمین مسابقه هفته نخست مقابل یکدیگر به میدان رفتند و در پایان این دیدار که سه گل داشت، تیم شاهین با نتیجه دو بر یک به برتری رسید تا یکی دیگر از تیم‌های پیروز دوره جدید لیگ دسته اول فوتبال قم در هفته آغازین این بازی‌ها لقب بگیرد.

در پایان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال قم تیم قهرمان راهی لیگ برتر می‌شود، تیم نایب‌قهرمان با تیم رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر در پلی‌آف برای کسب سهمیه لیگ برتر فصل 1397 مسابقه می‌دهد و تیم رده هشتم جدول لیگ دسته اول نیز به دسته دوم سقوط خواهد کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-knm.23nq-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما