دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 57539
منبع : خبرگزاری فارس
در سالن علم‌الهدي قم صورت مي‌گيرد

رويارويي قم با پالايش آبادان و ذوب‌آهن در آغاز ليگ برتر واليبال نشسته

قم نيوز : تيم واليبال نشسته هیأت‌ جانبازان و معلولين قم در دو ديدار متوالي از آغاز فصل جديد مسابقات ليگ برتر واليبال نشسته باشگاه‌هاي كشور برابر رقباي آباداني و اصفهاني به ميدان مي‌رود.
رويارويي قم با پالايش آبادان و ذوب‌آهن در آغاز ليگ برتر واليبال نشسته
رويارويي قم با پالايش آبادان و ذوب‌آهن در آغاز ليگ برتر واليبال نشسته
به گزارش قم نیوز مسابقات فصل 1396 لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم مردان هیأت‌ جانبازان و معلولین قم برای نخستین‌بار حضور در این پیکارها را تجربه می‌کند و از این هفته روزهای پنجشنبه و جمعه با حریفان خود مسابقه می‌دهد.

این در حالی است که استارت رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر والیبال نشسته از هفته گذشته زده شده است اما تیم مردان هیأت‌ جانبازان و معلولین قم روز پنجشنبه سی‌ام آذر ماه و در آخرین روز فصل پائیز در نخستین دیدار خانگی خود میزبان تیم پالایش نفت آبادان خواهد بود.

مردان والیبالیست معلول قم دیدارهای خانگی خود در این دوره از مسابقات را در سالن علم‌الهدی مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد قم انجام می‌دهند و نخستینم مسابقه آنها با تیم پالایش نفت آبادان از ساعت 16 آخرین روز پائیز در حضور قمی‌های علاقمند به والیبال نشسته برگزار می‌شود.

انجمن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به شکلی برنامه‌ریزی کرده که مردان والیبالیست معلول قم بلافاصله بعد از این دیدار در روز جمعه اول دی‌ماه در دومین دیدار خانگی متوالی برابر دیگر میهمان خود و یکی از با سابقه‌های لیگ برتر یعنی ذوب‌آهن اصفهان صف‌آرایی کنند.

در حالی که والیبال نشسته قم با داشتن چندین بازیکن ملی‌پوش و مطرح جایگاه ویژه‌ای در سطح ایران، آسیا و جهان دارد، ترکیب تیم قم برای حضور در فصل جدید نیز مشخص شده و نماینده قم با بازی علی کاشانی‌راد، امیر آقایی، خلیل یزدانی، عباس کشت‌کار، حمید سلیمانی، سعید دین‌آبادی، حسین گلستانی، مهرداد فلاح و مرتضی جعفری به مصاف رقبای خود در این فصل لیگ برتر خواهد رفت، ضمن اینکه این تیم را حمید براتی هدایت می‌کند و حسین آزاد سرپرست این تیم است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3waw.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما